23.02.2021 / 10:16
StoryEditor

MAKRO Polska z certyfikatem dystrybucji produktów ekologicznych

Sklep Makro (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Z końcem stycznia MAKRO Polska zyskało kolejny oręż w „zielonej rewolucji” prowadzonej na półkach sklepowych w halach sieci. To certyfikat potwierdzający zgodność na wprowadzenie na rynek spożywczych produktów ekologicznych, przyznany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji w Pile.

Certyfikat „eko” obowiązuje przez najbliższych 18 miesięcy i obejmuje wszystkie najważniejsze grupy produktów, w tym m.in. pieczywo, wędliny, świeże, wędzone i mrożone ryby, nabiał (jaja, mleko, masło, sery i inne), warzywa i owoce oraz soki i napoje owocowe, a także makarony, oleje, kawę, herbatę i wiele innych towarów.

Certyfikacja była wieloetapowa i obejmowała cały proces postępowania z towarem, od jego zamówienia u producentów, poprzez dostawę i dokumentację dostaw, kontrolę jakości, aż po sprzedaż. Audytorzy podczas wizyt w halach MAKRO sprawdzili nawet tak szczegółowe obszary, jak wiedza personelu z zakresu oferty produktów „bio” i „eko”, higiena w miejscu sprzedaży oraz przebieg procesu reklamacji ekologicznych towarów. Równie ważny był sposób pakowania i czytelnego oznaczenia produktów.

W odpowiednim „zaliczeniu” tego audytu pomógł wdrożony niedawno przez MAKRO nowy system oznaczania produktów, zarówno pod względem produkcji ekologicznej, jak i właściwego postępowania z niepotrzebnymi opakowaniami. Certyfikat sprzedaży produktów ekologicznych jest bowiem zwieńczeniem wielu działań podjętych przez MAKRO na rzecz naszej planety i zmniejszenia negatywnego wpływu działalności człowieka na środowisko przyrodnicze. Jego zdobycie wieńczy wielomiesięczną pracę polegającą na przygotowaniu listy dostępnych w ofercie sieci produktów EKO/BIO/Organic, zebraniu wymaganych certyfikatów dostawców i producentów, opisaniu procesów związanych z obrotem tymi produktami oraz przeprowadzeniu szkoleń dla Działów Handlowych i hal. Tym bardziej cieszy więc końcowy sukces - efekt starań wielu pracowników MAKRO.

„Zielona rewolucja” to część misji MAKRO Polska, dlatego działania na rzecz rozszerzania ekologicznego podejścia do biznesu będą przez sieć kontynuowane. Kolejne zaplanowano już na najbliższe miesiące.
 

10.12.2024 / 12:53
StoryEditor
Auchan Polska rozwija się w kanale supermarketów, cztery nowe placówki ruszyły w listopadzie i grudniu. Znamy lokalizacje

Auchan Polska kontynuuje inwestycje kanale supermarketów. W listopadzie i grudniu br. sieć otworzyła cztery nowe sklepy – supermarkety w Warszawie, Kielcach, Tarnobrzegu i w Rabce-Zdroju. Wszystkie zaprojektowane zostały zgodnie z najnowszym, innowacyjnym konceptem Auchan.

Nowy koncept supermarketów Auchan stanowi połączenie nowoczesnego i komfortowego miejsca robienia zakupów, z przyjazną przestrzenią życiową. Każdy z nowo otwartych sklepów licz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 16:04
StoryEditor
mBank rzuca wyzwanie Allegro. Rusza z marketplace’em
  Od lewej: Artur Kurasiński - przedsiębiorca, twórca i obserwator zjawisk związanych z technologią, Michał Pawlik - prezes Morele, Krzysztof Dąbrowski - wiceprezes zarządu ds. operacji i informatyki, Krzysztof Bratos - wiceprezes zarządu ds. bankowości detalicznej (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)  

Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia 3,8 mln klientów mBanku będzie mogło robić zakupy w dobrze im znanej aplikacji bankowej. Właśnie startują mOkazje zakupy.

Ponad rok temu mBank i Morele.net nawiązały współpracę, by dostarczyć klientom obu firm nowoczesny marketplace. Skąd ten pomysł?

- Nasze strategiczne myślenie o rozwoju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:33