23.02.2021 / 10:16
StoryEditor

MAKRO Polska z certyfikatem dystrybucji produktów ekologicznych

Sklep Makro (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Z końcem stycznia MAKRO Polska zyskało kolejny oręż w „zielonej rewolucji” prowadzonej na półkach sklepowych w halach sieci. To certyfikat potwierdzający zgodność na wprowadzenie na rynek spożywczych produktów ekologicznych, przyznany przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji w Pile.

Certyfikat „eko” obowiązuje przez najbliższych 18 miesięcy i obejmuje wszystkie najważniejsze grupy produktów, w tym m.in. pieczywo, wędliny, świeże, wędzone i mrożone ryby, nabiał (jaja, mleko, masło, sery i inne), warzywa i owoce oraz soki i napoje owocowe, a także makarony, oleje, kawę, herbatę i wiele innych towarów.

Certyfikacja była wieloetapowa i obejmowała cały proces postępowania z towarem, od jego zamówienia u producentów, poprzez dostawę i dokumentację dostaw, kontrolę jakości, aż po sprzedaż. Audytorzy podczas wizyt w halach MAKRO sprawdzili nawet tak szczegółowe obszary, jak wiedza personelu z zakresu oferty produktów „bio” i „eko”, higiena w miejscu sprzedaży oraz przebieg procesu reklamacji ekologicznych towarów. Równie ważny był sposób pakowania i czytelnego oznaczenia produktów.

W odpowiednim „zaliczeniu” tego audytu pomógł wdrożony niedawno przez MAKRO nowy system oznaczania produktów, zarówno pod względem produkcji ekologicznej, jak i właściwego postępowania z niepotrzebnymi opakowaniami. Certyfikat sprzedaży produktów ekologicznych jest bowiem zwieńczeniem wielu działań podjętych przez MAKRO na rzecz naszej planety i zmniejszenia negatywnego wpływu działalności człowieka na środowisko przyrodnicze. Jego zdobycie wieńczy wielomiesięczną pracę polegającą na przygotowaniu listy dostępnych w ofercie sieci produktów EKO/BIO/Organic, zebraniu wymaganych certyfikatów dostawców i producentów, opisaniu procesów związanych z obrotem tymi produktami oraz przeprowadzeniu szkoleń dla Działów Handlowych i hal. Tym bardziej cieszy więc końcowy sukces - efekt starań wielu pracowników MAKRO.

„Zielona rewolucja” to część misji MAKRO Polska, dlatego działania na rzecz rozszerzania ekologicznego podejścia do biznesu będą przez sieć kontynuowane. Kolejne zaplanowano już na najbliższe miesiące.
 

25.03.2025 / 10:09
StoryEditor
Grzegorz Gwiazdowski gościem Retail Trends 2025. Dyrektor w Strategy&Polska, PwC, wystąpi na scenie głównej
Grzegorz Gwiazdowski, dyrektor w Strategy& Polska, PWC (fot. Materiały Prasowe)

Grzegorz Gwiazdowski dołącza do grona ekspertów zaproszonych na zbliżający się kongres Retail Trends 2025. Dyrektor w Strategy&Polska, PwC, wygłosi prelekcję na temat skutecznego skalowania sztucznej inteligencji w handlu detalicznym. Wydarzenie odbędzie się na scenie głównej - nazwanej Economy & Retail Forecasts.

Do kongresu Retail Trends 2025 zostało już kilka dni. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 12:14
StoryEditor
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera?
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera? (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Polska wprowadza nowe rozwiązanie w zakresie komunikacji z klientami. Jak tłumaczy sieć, to odpowiedź sieci na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i dostępu do informacji zakupowych. Co to oznacza dla klientów?

Od teraz użytkownicy mogą otrzymywać najnowsze gazetki promocyjne bezpośrednio na WhatsAppie. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą w każdej chwili sprawdzić aktualne oferty, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 15:50