10.10.2017 / 07:51
StoryEditor

Handel jest kobietą?

Metro Cash&Carry (fot. mat. prasowe)
10 października odbędzie się gala „Handel jest kobietą”, podczas której Makro Polska wyróżni liderki handlu tradycyjnego w Polsce.

Jednym z filarów strategii Makro Polska jest wspieranie rozwoju lokalnych przedsiębiorców. W tym celu sieć hurtowni organizuje m.in. takie akcje, jak Dzień Własnego Biznesu. W r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 12:06
StoryEditor
Wirtualny spacer po sklepie sieci Edeka
568408
Kolejnym centralnym punktem sklepu jest dział zdrowia i urody. Mając na uwadze, że drogerie dm i drogerie Rossmann są silnymi konkurentami w tej kategorii na rynku niemieckim, Edeka zadbała szczególnie o stworzenie przyjaznej atmosfery w tym dziale.fot. Sebastian Rennack
568407
W pobliżu znajduje się fabryka słynnego na całym świecie likieru ziołowego Jägermeister, dzięki czemu dany asortyment kwalifikuje się jako ”regionalny” i jest tak oznakowany.fot. Sebastian Rennack
568406
Dział alkoholi znajduje się w środku sklepu i oferuje wiele regionalnych win niemieckich, a także specjalną sekcję whisky i wina musującego.fot. Sebastian Rennack
568405
Magnesem dla klientów sklepu są lady serwisowe oferujące najwyższej jakości świeże produkty, tutaj dział mięsny prowadzony przez mistrza rzeźnictwa.fot. Sebastian Rennack
568408
568407
568406
568405

Niezależne sklepy są siłą napędową spółdzielni kupieckiej i niemieckiego lidera rynku Edeka. Sieć wyróżnia się na tle konkurencji dyskontowej dzięki lokalnym źródłom zaopatrzenia i świeżym produktom. Projekty sklepów są dostosowane do każdej indywidualnej lokalizacji i zwiększają lokalne zakotwiczenie sieci.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 13:23
StoryEditor
Handel znajduje się w punkcie zwrotnym! Tareck Ouaibi, były CEO Carrefour Polska komentuje sytuację na rynku detalicznym
Tareck Ouaibi, dyrektor Generalny Carrefour Polska

Tareck Ouaibi, były dyrektor zarządzający Carrefour Polska postanowił skomentować sytuację na europejskim rynku handlu detalicznego żywnością. Ekspert podpierając się przykładami z polskiego rynku wskazał największe wyzwania stojące przed europejskimi detalistami.

„Dostosuj się albo zniknij”, ta sentencja według Tarecka Ouaibiego najcelniej opisuje sytuację w jakim znaleźli się operatorzy detaliczni działający w Polsce i Europie....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 13:59