04.06.2024 / 15:25
StoryEditor

GK Specjał przygotowuje się do kolejnego przejęcia i wzmacnia swoją bazę dystrybucyjną

GK Specjał powiększa bazę logistyczną do 30 oddziałów (mat. prasowe)
Grupa Kapitałowa Specjał poinformowała o złożeniu w UOKiK zgłoszenia o zamiarze przejęcia części spółki Smak Serwis. To regionalny dystrybutor produktów ogólnospożywczych. Dzięki akwizycji Specjał powiększy swoją bazę dystrybucyjną do 30 oddziałów.

GK Specjał złożyła w UOKiK wniosek w sprawie przejęcia części majątku spółki Smak Serwis z siedzibą w Łańcucie. Jest to dystrybutor produktów ogólnospożywczych – głównie nabiału – odgrywający znaczącą rolę na Podkarpaciu oraz części województwa małopolskiego i lubelskiego. W swojej ofercie firma posiada również wędliny, lody i mrożonki.

Smak Serwis zatrudnia ponad 100 pracowników i posiada magazyny o łącznej powierzchni ponad 7 tys. mkw., w tym chłodnie o powierzchni ok. 3,2 tys. mkw. Flota firmy to 36 specjalistycznych samochodów dostawczych różnej ładowności.

W rynku pracuje dziewięciu przedstawicieli handlowych, korzystających z portfolio ok. 250 producentów, obejmującego ponad 3 tys. produktów w podstawowych grupach asortymentowych, takich jak nabiał i tłuszcze, koncentraty, soki i napoje, używki, przetwory, artykuły dla dzieci, słodycze, produkty sypkie oraz wędliny, lody i mrożonki.

Smak Serwis specjalizuje się w kompleksowej obsłudze zarówno odbiorców detalicznych – indywidualnych oraz sieciowych – jak i odbiorców hurtowych.

– Jesteśmy przekonani, że przejęcie Smak Serwisu to dobry krok w kierunku wzmocnienia pozycji GK Specjał w regionie – komentuje prezes GK Specjał, Krzysztof Tokarz.

08.04.2025 / 07:58
StoryEditor
Sylwia Władyko, Chorten: TikTok nas zaskoczył, mamy wielomilionowe odsłony
Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten (fot. Przemyslaw Blechman)

TikTok to fantastyczne narzędzie pomagające nam dotrzeć do młodych klientów. Będziemy w nie inwestować - przyznała Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, która była panelistką podczas kongresu Retail Trends.

Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, wzięła udział w debacie zatytułowanej “Franczyza i grupy zakupowe – budowanie wartości dla  konsumentów”, która odbyła się 1 kwietnia w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 11:49
StoryEditor
Alkohol i wszystkiego po trochu. Tak zamierzają w tym roku oszczędzać Polacy na świętach
Polacy obchodzą Wielkanoc skromniej niż Boże Narodzenie (fot. Listonic)

Tylko niespełna 35 proc. rodaków nie chce zaciskać pasa przed Wielkanocą. Jednocześnie planują dobrze zjeść w te święta, dlatego tną wydatki w świątecznym koszyku w innych kategoriach.

Według raportu pt. „Świąteczne wydatki Polaków. Wielkanoc 2025”, współautorstwa Shopfully, 45,8 proc. Polaków planuje zmniejszyć swoje wielkanocne koszty względem zeszłoroczny...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. kwiecień 2025 03:04