11.10.2021 / 15:06
StoryEditor

Wyniki Grupy Eurocash w III kw. wciąż pod negatywnym wpływem segmentu detalicznego [PROGNOZA]

Wyniki finansowe Grupy Eurocash za III kw. 2021 r. – publikacja zaplanowana jest na 10 listopada – według analityków Erste Group wciąż naznaczone będą perturbacjami w segmencie detalicznym. Sprzedaż LfL sieci Delikatesy Centrum będzie według prognoz tylko nieznacznie dodatnia – wzrośnie o 1,0 proc., czyli znacznie poniżej wskaźnika cen konsumpcyjnych CPI.

Także segment hurtowy odnotuje niewielki wzrost sprzedaży, na skutek czego – według ekspertów Erste Group – łączna sprzedaż wrośnie o 1,8 proc. r/r, osiągając kwotę 7,06 mld zł....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 19:07
StoryEditor
E-sklepy Biedronki i Carrefoura nigdy nie będą konkurencją dla Frisco - uważa Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash
- Rosnąca grupa regularnie kupujących klientów bardzo nas cieszy, to o nich zabiegamy, a oni nam ufają. Jeśli nadużyjemy ich zaufania i nie dowieziemy naszych obietnic, to będą szukać innego e-sklepu, który będzie lepiej odpowiadał na ich potrzeby. Uważam jednak, że w obecnie nie ma w Polsce lepszego supermarketu internetowego niż Frisco – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mitoraj, członek zarządu Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację Grupy.

Gdzie Frisco chce być za trzy do pięciu lat?

Odpowiedź jest bardzo prosta: za trzy lata chciałbym powiedzieć, że Frisco w pełni wykorzystało swój potencjał, jako lider i krea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 12:51
StoryEditor
Carrefour przygotowuje się na wdrożenie systemu kaucyjnego. Instaluje butelkomaty w sklepach
Butelkomat w sklepie Carrefour (fot. Carrefour)
Carrefour Polska rozpoczął w Warszawie instalacje automatycznych butelkomatów, które mają obsługiwać system kaucyjny. Celem jest włączenie konsumentów już teraz do aktywnego odzysku surowców.

Sieć rozpoczęła ten proces od ustawienia maszyn w warszawskich sklepach swojej spółki. Pozwolą one na zwrot zużytych butelek plastikowych oraz puszek aluminiowych po napojach, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 15:08