24.12.2018 / 08:22
StoryEditor

Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding [PEŁNY WYWIAD]

Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding (fot. mat. prasowe)
Wojciech Kruszewski w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiada o pracach nad nowym konceptem sklepu i kierunkach rozwoju sieci. Zastanawia się nad przyszłością polskiego handlu w kontekście problemów z sukcesją. Menedżer przestrzega też producentów, którzy swoją postawą wobec dyskontów stwarzają zagrożenie dla swoich biznesów. Publikujemy pełny zapis rozmowy z prezesem zarządu Lewiatan Holding.

Sieć wdraża nowy koncept sklepu. Jakie są jego najważniejsze wyróżniki?

Staraliśmy się, żeby sklep był bardziej przejrzysty, żeby produkty najbardziej interesujące dla kons...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 13:23
StoryEditor
Kiedy polscy konsumenci wydają najwięcej? Eksperci z branży e-commerce znaleźli odpowiedź na to pytanie
Kiedy polscy konsumenci wydają najwięcej? Eksperci z branży e-commerce znaleźli odpowiedź na to pytanie (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci coraz śmielej korzystają z zakupów online, dostosowując czas transakcji do swoich potrzeb. W raporcie IdoSell "Co e-sklep powinien wiedzieć o tym, jak klienci kupują online", eksperci odpowiedzili na pytanie w jakie dni polscy konsumencji kupują online.

Po weekendzie następuje wyraźny wzrost wartości zakupów online. W poniedziałek i wtorek klienci internetowych sklepów dokonują transakcji o najwyższej wartości. Jak wynika z rap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 16:20
StoryEditor
DoorDash, platforma delivery, wprowadza usługę "zjedz teraz, zapłać później". Nie wszyscy komentatorzy przyjęli ją z entuzjazmem
DoorDash wprowadza usługę ”zjedz teraz, zapłać później”

Firma DoorDash, specjalizująca się w dostawach dań gastronomicznych do domów konsumentów, we współpracy ze szwedzką firmą Klarna, siecią płatności i handlu, oferuje klientom elastyczne opcje płatności Klarna. Jedna z nich to możliwość rozłożenia opłaty za dostarczone produkty na cztery równe, nieoprocentowane raty. Pomysł zaniepokoił część ekonomistów.

Jak czytamy na stronie internetowej DoorDash, w nadchodzących miesiącach amerykańscy klienci firmy będą mogli korzystać z płynnej gamy opcji płatności Klarna podczas zakupów art...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 20:49