02.05.2016 / 10:54
StoryEditor

Stokrotka wprowadza markę Delito. W planach mocny rozwój oferty marek własnych

Logo sieci sklepów Stokrotka z grupy Emperia Holding (materiały własne)
Należąca do Emperia Holding sieć supermarketów Stokrotka wprowadziła do oferty markę własną pod brandem Delito. Operator planuje zwiększyć liczbę produktów sieciowych z 590, do prawie 1000 wyrobów.

W 2015 r. na półkach sklepów Stokrotka klienci mogli znaleźć 590 produktów pod marką własną, w tym 22 wyroby Delito (produkty jakościowe), 459 pod markami parasolowymi (produkty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 16:49
StoryEditor
Dariusz Sapiński chce polecieć ‘rakietą‘ Mlekovity jeszcze wyżej! Prezes: Wciąż mamy potencjał
Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita podsumował mijający rok w zarządzanej przez niego spółdzielni. - Już 5 grudnia wykonaliśmy plan z roku ubiegłego – mówił prezes i wskazał, że ambicje firmy jeśli chodzi o rozwój są bardzo duże.

Dariusz Sapiński podkreślił, że przez 11 miesięcy 2024 r. spółdzielnia osiągnęła wartość sprzedaży na poziomie ponad 8,9 mld zł, co oznacza wzrost o 9,82 proc. Jednocześnie doda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 22:32
StoryEditor
SZYKUJE SIĘ GIGAFUZJA W SŁODYCZACH! Mondelez może przejąć Hershey i dodać więcej czekolady do ciasteczek Oreo
Słodycze i przekąski od koncernu Mondelez, fot. Mondelez

Koncern Mondelez International, specjalizujący się w produkcji przekąsek i słodyczy bada możliwości przejęcia kultowego amerykańskiego producenta czekolady firmy Hershey Co. Taka transakcja oznacza trzęsienie ziemi na globalnym rynku słodyczy. Dlaczego firmy ją rozważają?

Warto przypomnieć, że w 2016 r. producent ciasteczek Oreo i czekolady Cadbury podjął próbę przejęcia firm Hershey. Jednak Mondelez zdecydował się wycofać z transakcji po tym jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:45