19.09.2021 / 10:49
StoryEditor

Sprzedaż żywności w sklepach spożywczych do 500 mkw. idzie ostro pod wodę [DANE]

Kobieta w sklepie (Shutterstock)
Po wzroście w czerwcu br. sprzedaż żywności, produktów FMCG oraz produktów drogeryjnych w sklepach do 500 mkw. spada coraz mocniej. Detalistów może jedynie pocieszać wakacyjny wzrost sprzedaży napojów bezalkoholowych, czy piwa. Sierpień przyniósł wzrost sprzedaży słodyczy o ponad 8 proc., ale piwa zaliczyły ostry spadek o niemal 19 proc.

Skokowy wzrost wartości koszyka, większą liczbę produktów do niego wkładanych oraz spadek liczby transakcji zaobserwowano w marcu 2020 roku, gdy konsumenci zaczęli gromadzić zap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 12:26
StoryEditor
Pyszne.pl rozszerza ofertę o kolejną kategorię produktową. Usługa może się spodobać nie tylko zakochanym
Nowa usługa w Pyszne.pl (Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl uruchomiła usługę pod nazwą Ekspres Kwiatowy. W ramach partnerstwa z serwisem E-kwiaty.pl będzie dostarczać świeże kwiaty. Usługa jest już dostępna w 16 miastach w Polsce.

Pyszne.pl nawiązało partnerstwo z platformą E-kwiaty.pl i rozszerza swoją ofertę o produkty spoza segmentu spożywczego. W ramach dostępnej od listopada usługi klienci mogą za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 16:18
StoryEditor
Carrefour Polska rozwija koncept stref Outlet z poszerzoną ofertą produktów FMCG, w tym żywności i chemii domowej

Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref Outlet będących odpowiedzią na ofertę dyskontów przemysłowych. Do oferty artykułów przemysłowych dodano produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG, które dostępne będą w modelu in-out. Nowy asortyment pojawił się w 10 wybranych lokalizacjach i będzie sukcesywnie wprowadzany do kolejnych miast w Polsce.

Oferta strefy Outlet w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food, obecnie uzupełnionych żywnością oraz innymi kategoriami FMCG. Produkty dostępne s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:45