01.09.2017 / 10:21
StoryEditor

Sieci handlowe są świetnym celem dla tzw. karuzel VAT-owskich

Firmy handlowe i dystrybucyjne są świetnym celem karuzel VAT-owskich (Pixabay CC0)
Spółka Eurocash po przeprowadzeniu wewnętrznego audytu stwierdziła, że padła ofiarą przestępstwa wyłudzania VAT i zgłosiła sprawę do prokuratury. Spółka poinformowała, że kilka miesięcy temu zaczęła sprawdzać szczegółowo rozliczenia VAT za lata 2013-2017. Zdaniem ekspertów takich przypadków w handlu i dystrybucji może być znacznie więcej.

Mecenas dr Damian Tokarczyk z kancelarii adwokackiej Raczkowski-Paruch mówił na antenie „Polskiego Radia 24”, że takich przypadków może być więcej zwłaszcza w przypadku dużych m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 13:53
StoryEditor
Integracja hurtu i cyfryzacja kluczowe dla rozwoju Grupy Eurocash
Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash kończy integrację swojego segmentu hurtowego. Jednocześnie firma intensywnie inwestuje w cyfryzację, szczególnie w rozwój platformy eurocash.pl oraz sieci POS-owej Europlatforma. Działania spółki mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej, co ma umożliwić rywalizację o większy udział w polskim rynku hurtowym. Jak zapewnia Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash, na łamach serwisu businessinsider.com.pl, w efekcie zmian klienci będą mogli liczyć na atrakcyjniejsze ceny oraz korzystniejsze warunki handlowe.

Oprócz cyfryzacji, Grupa Eurocash stawia na rozwój segmentu franczyzowego. Obecnie testowany jest nowy koncept Delikatesy Centrum 2.0, który firma planuje intensywnie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 12:51
StoryEditor
Carrefour przygotowuje się na wdrożenie systemu kaucyjnego. Instaluje butelkomaty w sklepach
Butelkomat w sklepie Carrefour (fot. Carrefour)
Carrefour Polska rozpoczął w Warszawie instalacje automatycznych butelkomatów, które mają obsługiwać system kaucyjny. Celem jest włączenie konsumentów już teraz do aktywnego odzysku surowców.

Sieć rozpoczęła ten proces od ustawienia maszyn w warszawskich sklepach swojej spółki. Pozwolą one na zwrot zużytych butelek plastikowych oraz puszek aluminiowych po napojach, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:32