28.03.2023 / 08:34
StoryEditor

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash: W 2023 roku zdecydowanie większą uwagę poświęcimy wypracowywaniu zysku netto

Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash
W liście do akcjonariuszy Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash podkreśla, że rok 2022 był czasem "intensywnego wysiłku i wielu zmian". - Pomimo trudnej sytuacji rynkowej zaowocował on regularną, cokwartalną poprawą wyników Grupy Eurocash, a także wypracowaniem strategii "Rośniemy Razem" na lata 2023–2025. Tym bardziej cieszą efekty ciężkiej pracy całej grupy, którymi możemy dzielić się z naszymi najbliższymi, klientami i otoczeniem firmy - napisał prezes grupy.

Paweł Surówka wspomina, że miniony rok "napiętnowany był bezprecedensowym kryzysem tuż za naszą wschodnią granicą". - Konsekwencje wojny dotykają przede wszystkim obywateli Uk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 13:02
StoryEditor
Jedziem z tym śledziem, czyli Żabka ratująca hipermarkety i romansująca z Elonem Muskiem [FELIETON]
(źródło: kadr z serialu ”Świat według Kiepskich”)

"Panie, ale ja nie jestem taksówka na telefon" – mawiał Ferdek, główny bohater "Świata według Kiepskich". Żabka postanowiła się jednak na nim nie wzorować i uruchomiła usługę taksówkarską w telefonie, a konkretniej w aplikacji Żappka. To mały krok dla Żabki, ale wielki skok dla... jej konkurencji.

Wydawało się, że hipermarkety są w Polsce gatunkiem zagrożonym wyginięciem, ale Żabka właśnie wyciągnęła do nich pomocną dłoń. Od teraz regularni klienci "małego wielkiego sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 17:15
StoryEditor
Eobuwie otwiera pierwszy sklep w nowym formacie. Co się zmienia?
Sklep marki eobuwie w nowym formacie (fot. materiały prasowe)

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, eobuwie wprowadza nowy format swoich sklepów stacjonarnych. Firma koncentruje się na wyjątkowych produktach, starannie dobranych markach oraz ich atrakcyjnej prezentacji w przestrzeni handlowej. Pierwszy salon w nowej odsłonie został właśnie otwarty w centrum handlowym Posnania, oferując klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe.

Nowy sklep eobuwie zajmuje imponującą przestrzeń 620 m kw., która pozwala na szeroką ekspozycję produktów. W ofercie znajdują się obuwie, torby, plecaki oraz różnorodne akcesori...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 13:09