16.11.2021 / 14:09
StoryEditor

Kontigo, sieć sklepów kosmetycznych Eurocash, z nowym formatem sprzedaży. Otwiera wyspy handlowe

Kontigo na Dworcu Centralnym w Warszawie (Katarzyna Bochner)
Jak informuje serwis wiadomoscikosmetyczne.pl, Kontigo wchodzi w nowy format sprzedaży detalicznej i będzie prowadzić także wyspy handlowe.

Trzy pierwsze wyspy handlowe Kontigo zostaną otwarte w Galerii Rzeszów (23 listopada), w Galaxy Szczecin (25 listopada) oraz w gdyńskiej Rivierze (29 listopada).

– Najb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 11:36
StoryEditor
KiK z przytupem kończy rok. Sieć otwiera osiem sklepów, debiutując w siedmiu miastach
Sieć KiK ma w tej chwili w Polsce około 460 sklepów. W jej docelowych planach była mowa o 650 (fot. Shutterstock)

Siec dyskontów przemysłowych KiK w grudniu dopisze do stanu swojego posiadania w Polsce osiem sklepów. W ostatnim miesiącu roku dyskonter otworzy pierwsze placówki w kilku dużych i mniejszych miastach. KiK udowadnia tym samym, że naprawdę chce liczyć się na polskim rynku dyskontów przemysłowych.

Plan otwarć przewidzianych przez sieć KiK na ostatni miesiąc roku jest bardzo napięty. Dyskonter uruchomi w grudniu aż osiem placówek. Siedem z nich zostanie otwartych w miast...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.12.2024 / 11:17
StoryEditor
Pepsi i Coca-Cola rozpychają się na półkach w Lidlu i Biedronce. Pozostali gracze napojowi nie mają szans

Producenci napojów ostro rywalizują o uwagę konsumenta i miejsce na świątecznych stołach. W tej kategorii wyróżniają się dwa odwiecznie konkurujące ze sobą brandy – Coca-Cola i Pepsi. Już od listopada w komunikacji obu dominuje świąteczny nastrój. Firma eLeader, wykorzystując swoje narzędzie Shelf Recognition AI, sprawdziła, jak rywalizacja tych marek wyglądała w ostatnich miesiącach na sklepowych półkach.

Jedną z najbardziej rozbudowanych kategorii produktów spożywczych są napoje gazowane, w której zwłaszcza dwie marki wyróżniają się na tle konkurencji.

Według danych s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 13:15