30.01.2023 / 20:08
StoryEditor

Kontigo kolejny rok pod kreską. Spółka mocno uzależniona od finansowania Grupy Eurocash

Kontigo w CH Wola Park w Warszawie (fot. Wiadomości Kosmetyczne)
Sieć drogerii i operator sklepu internetowego Kontigo kolejny rok z rzędu nie przyniósł zysku. Grupa Eurocash, która jest właścicielem firmy w sprawozdaniu finansowym za 2021 rok sporządzonym pod koniec grudnia ub.r. zobowiązała się do udzielenia wsparcia finansowego, w razie wystąpienia takiej potrzeby, przez kolejnych 12 miesięcy.

Drogerie Kontigo w 2021 roku przyniosły 34,1 mln zł straty netto przy 39,9 zł mln przychodu ze sprzedaży. Rok wcześniej było jeszcze gorzej, ponieważ sieć handlowa wygenerowała ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 10:48
StoryEditor
Co wolą Polacy: pączka czy drożdżówkę? Nowe badanie PMR z okazji nadchodzącego tłustego czwartku

W badaniu przeprowadzonym w styczniu br. przez PMR Market Experts zapytano, co wybierają Polacy: pączka czy drożdżówkę. Jeden z tych produktów uzyskał zaledwie 3 punkty procentowe więcej wskazań od drugiego.

Na pierwszym miejscu w badaniu PMR Market Experts uplasował się pączek, wybrany przez 45 proc. respondentów. Drożdżówkę wskazało 42 proc. badanych, a 13 proc. osób zaznaczyło od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 11:04
StoryEditor
Widoczna poprawa obecnych nastrojów konsumenckich. Czy sytuacja się utrzyma?
Widoczna poprawa obecnych nastrojów konsumenckich. Czy sytuacja się utrzyma? (fot. Shutterstock)

Główny Urząd Statystyczny opublikował najnowsze dane dotyczące nastrojów konsumenckich. W lutym 2025 roku zaobserwowano poprawę w ocenie bieżącej sytuacji, jednak oczekiwania wobec przyszłości uległy pogorszeniu.

Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), który odzwierciedla aktualne tendencje w konsumpcji indywidualnej, osiągnął poziom -14,8. Jest to wzrost o 0,3 pkt. proc. w porówn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:34