09.01.2020 / 15:57
StoryEditor

Handel w 2020 r.: Dojrzały rynek stopuje gigantów, polskie sieci handlowe szukają nisz [OPINIA]

(mat. prasowe)
Największym wyzwaniem dla międzynarodowych sieci handlowych będzie znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak rosnąć na rynku, który staje się coraz bardziej dojrzały. Z kolei wiele polskich firm stanie przed wyzwaniem znalezienia niszy, która pozwoli im utrzymać się na rynku – prognozuje Bartosz Bolecki, starszy analityk rynku detalicznego w firmie PMR Research.

Analityk wskazuje, że z jednej strony mamy sieci, które utożsamiamy przede wszystkim z formatem hipermarketów – Carrefour czy Auchan, które mierzą się z malejącą popularnością t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 12:20
StoryEditor
Handel i TSL w stagnacji, ale pracownicy będą mieli się z czego cieszyć. Jak wyglądają prognozy w kwestii zatrudnienia na 2025 rok? [RAPORT]
Handel w stagnacji, ale pracownicy będą mieli się z czego cieszyć. Jak wyglądają prognozy w kwestii zatrudnienia na 2025 rok? (fot. Shutterstock)

Rok 2025 zapowiada się dla branży handlowej i STL jako czas wyzwań. Raport Randstad pt. „Plany Pracodawców” prognozujący kwestie zatrudnienia w przyszłym roku wskazuje, że firmy handlowe stawiają czoła stagnacji, ale dla pracowników pojawiają się pozytywne wieści, szczególnie w sprawie wynagrodzeń. Co przyniesie 2025 rok?

Raport Randstadu pokazuje, że sektor handlu w 2025 roku będzie przede wszystkim mierzyć się z wyzwaniami stagnacji. Aż 51 proc. badanych firm przewiduje brak istotnych zmian w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 16:21
StoryEditor
W Biedronce szykuje się armagedon. Sieć organizuje promocje z kostką masła gratis
Sieć Biedronka oragnizuje jednodniową promocję na masło - kupując trzy kostki jedną będzie można dostać gratis (fot. Shutterstock)

12 grudnia cena 200-gramowego masła w jednym ze stołecznych sklepów sieci Biedronka wynosiła 9,49 zł. 13 grudnia będzie je można dostać za darmo. Sieć organizuje superpromocję na ten produkt. Wiemy kto i na jakich zasadach może z niej skorzystać.

W najnowszej gazetce promocyjnej, wydanej przez sieć Biedronka 12 grudnia, pojawiła się zapowiedź jednodniowej akcji rabatowej na masło.

Promocja na masło w Biedronce oczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 19:58