13.05.2016 / 08:56
StoryEditor

Eurocash notuje ponad 3-proc. wzrosty sprzedaży

Hurtownia Grupy Eurocash (materiały prasowe)
W I kwartale 2016 r. przychody ze sprzedaży Grupy Eurocash, krajowego lidera w hurtowej dystrybucji żywności i innych towarów szybko rotujących (FMCG), wzrosły o ponad 3% r/r i wyniosły 4,76 mld zł. Firma poprawia rentowności i systematycznie się rozwija.

– W I kwartale 2016 r. ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły średnio o 0,4% rok do roku i był to drugi kwartał z rzędu, kiedy obserwowaliśmy niewielki wzrost cen. Na r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 09:57
StoryEditor
Dyskontowa sieć wystawiona na sprzedaż. Kto przejmie francuską firmę?
Dyskontowa sieć wystawiona na sprzedaż. Kto przejmie francuską firmę? (fot. Shutterstock)

Francuska sieć dyskontów Gifi została wystawiona na sprzedaż. Założyciel, Philippe Ginestet, po 45 latach kierowania firmą zdecydował się przekazać ją w inne ręce. Jednak sytuacja finansowa i operacyjna firmy budzi poważne obawy.

Philippe Ginestet, 70-letni założyciel i dotychczasowy prezes sieci Gifi, ogłosił decyzję o sprzedaży firmy. Jak podaje portal retaildetail.eu, proces poszukiwania nowego właśc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Personalizacja doświadczeń i analiza danych oparta na AI – trendy w budowaniu lojalności konsumentów w 2025 r.

Według danych z raportu Sparta Loyalty Report 2025, 74 proc. ankietowanych marketerów i sprzedawców uważa, że programy lojalnościowe budują pozytywny wizerunek marki. Konsumentów przyciągają przede wszystkim dobre oferty i promocje, jednak kluczem jest zapewnienie konsumentowi wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które bierze pod uwagę jego indywidualne potrzeby. Nie sprawdzi się natomiast grywalizacja.

Raport powstał na podstawie wyników ankiet przeprowadzonych wśród marketerów i sprzedawców na całym świecie, w tym między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:34