15.01.2017 / 12:22
StoryEditor

Eurocash myśli o wyjściu za granicę. Grupa chce nadal przejmować sieci handlowe

Jacek Owczarek, dyrektor finansowy i członek zarządu Grupy Eurocash. (materiały prasowe)
Według Jacka Owczarka członka zarządu Grupy Eurocash, dystrybutor widzi na polskim rynku jeszcze duże możliwości rozwoju i  miejsce na „wiele potencjalnych projektów”. Jednak jak mówi „Parkietowi” gdy w pewnym momencie potencjał do wzrostu w Polsce wyczerpie się, wtedy firma będzie szukać nowych wyzwań, m.in. na innych rynkach. Na razie jednak jest to odległa przyszłość.

Jednak jak wyjaśnia „Parkietowi” Jacek Owczarek „wyjście za granicę jest jedną z opcji, ale alternatywą może być też rozszerzenie naszego biznesu o inne branże.” Podkreśla, że E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 16:18
StoryEditor
Carrefour Polska rozwija koncept stref Outlet z poszerzoną ofertą produktów FMCG, w tym żywności i chemii domowej

Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref Outlet będących odpowiedzią na ofertę dyskontów przemysłowych. Do oferty artykułów przemysłowych dodano produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG, które dostępne będą w modelu in-out. Nowy asortyment pojawił się w 10 wybranych lokalizacjach i będzie sukcesywnie wprowadzany do kolejnych miast w Polsce.

Oferta strefy Outlet w sklepach Carrefour to ponad 2000 różnych produktów z kategorii non-food, obecnie uzupełnionych żywnością oraz innymi kategoriami FMCG. Produkty dostępne s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 00:15
StoryEditor
Pracownicy Poczty Polskiej dostaną podwyżki wynagrodzeń. Ustalono także nowy poziom minimalnego wynagrodzenia zasadniczego
Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa, fot. Poczta Polska

Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa podpisali porozumienie kończące spory zbiorowe wszczęte na tle płacowym w 2019 i 2023 r. Podczas negocjacji ustalono m.in. kwotę podwyżki na 2025 r. oraz poziom minimalnego wynagrodzenia zasadniczego.

Zarząd Poczty Polskiej oraz związkowcy ustalili m.in. podwyżki dla wszystkich pracowników objętych Zakladowym Ukladem Zbiorowym Pracy począwszy od stycznia 2025 r. Planowany jes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:17