13.05.2020 / 09:32
StoryEditor

Eurocash: Skutki wpływu COVID-19 na biznes nie są możliwe do pełnego oszacowania

Na zdj. hala Eurocash Cash&Carry w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)
- Rozmiar i skutki wpływu COVID-19, są na dziś niemożliwe do pełnego oszacowania oraz uzależnione są od czynników, które pozostają poza wpływem i kontrolą Grupy Eurocash - wskazuje giełdowa spółka w najnowszym sprawozdaniu finansowym.

W marcu 2020 r. koronawirus SARS-CoV-2 oraz choroba wywoływana przez niego, określana jako COVID-19, zaczęły rozprzestrzeniać się jako pandemia. W związku z tym faktem, podjęto ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 09:35
StoryEditor
Nowy numer "Wiadomości Handlowych" już dostępny! W środku: Adam Manikowski/Żabka, prognozy na 2025 i 2035, przyszłość dyskontów, Lisek na Mont Blanc [SPIS TREŚCI]
Nowy numer ”Wiadomości Handlowych” już dostępny! W środku: Adam Manikowski/Żabka, prognozy na 2025 i 2035, przyszłość dyskontów, Lisek na Mont Blanc [SPIS TREŚCI]

Jak długo dyskonty będą w stanie rozpychać się na polskim rynku spożywczym? Co przyniesie branży handlowej rok 2025? Co klienci sądzą o wojnie cenowej Lidla i Biedronki? Z czego wynika rosnąca popularność wysp handlowych? To tylko niektóre z licznych tematów, jakie poruszamy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych" (nr 6/2024). W magazynie znajdziecie także obszerny, okładkowy wywiad z Adamem Manikowskim, dyrektorem zarządzającym Żabki.

O czym piszemy w najnowszym numerze "Wiadomości Handlowych"?

- W okładkowym wywiadzie Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor zarządzający spółki Żabka Polska opowiada Łu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 18:00
StoryEditor
To koniec kodów EAN na opakowaniach? „Większość przejdzie na kody dwuwymiarowe” [WYWIAD]
Elżbieta Hałas, GS1 (fot. Gs1)

- Kod GS1 QR jednocześnie umożliwia sprzedaż oraz daje możliwości łączenia różnych źródeł informacji o produkcie i pokazywania ich kompleksowo. To ogromna szansa dla marek w promowaniu produktu i wypełnianiu wymogów nowych regulacji związanych z gospodarką cyrkularną - mówi Elżbieta Hałas, prezeska GS1 Polska.

Dyskusja o sztucznej inteligencji zdominuje rozmowy o roli technologii w biznesie w najbliższych latach?

Myślę, że tak. Sztuczna inteligencja bardzo szybko się rozwija, nawet ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:10