W ubiegłym roku w Polsce do użytku oddane zostało ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej. Eksperci z Cushman & Wakefield podkreślają, że jest to najlepszy wynik od blisko dekady. Duża aktywność deweloperów szła w parze z rosnącym zainteresowaniem naszym rynkiem ze strony właścicieli marek, z których blisko 30 zdecydowało się zadebiutować nad Wisłą.
Black Red White, producent mebli i sieć handlowa z artykułami wyposażenia wnętrz, zamyka zakład produkcyjny i zwalnia setki osób
Zerowy VAT na żywność powróci?! Chce tego jeden z kandydatów na prezydenta
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]
Akcjonariusze Orlenu mogą zacierać ręce. Koncern ogłasza strategię do 2035 roku z nową polityką dywidendową
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników