02.08.2023 / 16:56
StoryEditor

Szczecińska piekarnia chce być jak McDonald‘s, a może nawet lepsza… Rozwija koncept drive-thru

<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>

Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru

fot. Asprod
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>

Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru

fot. Asprod
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>

Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru

fot. Asprod
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>

Firmowy sklep sieci Asprod

fot. Asprod
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>
<p>Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru</p>
Istniejąca od ponad 30 lat firma Asprod, która posiada własny zakład piekarniczy oraz sieć sprzedających jego wyroby punktów detalicznych stawia na systematyczny, ale racjonalny rozwój. Wykazuje się też otwartością na różne formaty i koncepty handlowe, które wydawać by się mogły zarezerwowane wyłącznie dla takich graczy jak McDonald’s.

W 2019 r. firma Asprod zdecydowała się otworzyć pierwszy punkt w formule drive-thru. Zbieg dwóch ruchliwych szczecińskich ulic, wydawał się jej najlepszą lokalizacją dla sklepu,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:51