19.04.2022 / 13:41
StoryEditor

Inmedio TOP&POP, nowy koncept sklepu grupy Lagardere

Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, wejście do sklepu w centrum handlowym (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, stacja rehydracja i kasa samoobsługowa (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, stacja rehydracja (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP, strefa kasy i popularne produkty (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Inmedio TOP&POP to nowy koncept sklepu grupy Lagardere. Do końca III kwartału 2022 roku firma zamierza otworzyć 20 salonów w tym formacie. Część z nich będzie ulokowana w centrach handlowych, ale w planach jest również wejście do parków handlowych.
22. listopad 2024 13:28