11.12.2023 / 11:34
StoryEditor

Firma Ochnik rozwija koncept „dwusalonów”. Ile placówek chce nowego typu mieć docelowo?

513510
fot. Fot. Ochnik
513512

Salon Ochnik w Manufakturze (fot. Ochnik)

513513

Salon Ochnik w Manufakturze (fot. Ochnik)

513514

Salon Ochnik w Manufakturze (fot. Ochnik)

513510
513512
513513
513514
Firma Ochnik zmodernizowała sklep w łódzkiej Manufakturze, zgodnie z nowym konceptem "dwusalonu" – połączenia części odzieżowej z galanteryjną. Sieć realizuje strategię rozwoju marki "Shop in shop Ochnik Accessories".

– Zgodnie z nową koncepcją w ramach jednego salonu otwieramy dwa sklepy – odzieżowy i galanteryjny. Do tej pory uruchomiliśmy już 24 salony tego typu, a naszym celem jest osiągn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 00:11