17.01.2020 / 15:54
StoryEditor

Zakupy w internecie nie są ekologiczne! Czy można to zmienić?

(materiały prasowe)
Polacy pokochali zakupy w Internecie. W ten sposób kupuje już 57 proc. internautów. Dzięki zakupom w sieci nie musimy jeździć, a potem chodzić po centrach handlowych. Oszczędzamy czas i paliwo, a często i pieniądze ze względu na atrakcyjne internetowe ceny. Zmniejszamy ruch na mieście, bo nie musimy ganiać za produktami. Zdawałoby się, że e-commerce w tym kontekście jest eko, ale czy faktycznie? – pytają autorzy raportu Green Generation. Wspólnie na rzecz Ziemi” przygotowanego przez Mobile Institute.

Produkty przyjeżdżają do nas, często dowożone bezpośrednio do domu czy mieszkania. E-commerce to zwiększona produkcja, pakowanie, dostawy na duże odległości, dostawy ekspresowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 09:15
StoryEditor
Polska Izba Handlu apeluje o zmiany w przepisach VAT-owskich. Co dokładnie postuluje?
Przedsiębiorcy liczą, że nowi eurodeputowani pochylą się nad niuansami dyrektywy VAT-owskiej dotyczącymi przekazywania darowizn produktów przemysłowych (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Przedsiębiorcy liczą, że nowi eurodeputowani pochylą się nad niuansami dyrektywy VAT-owskiej dotyczącymi przekazywania darowizn produktów przemysłowych. Obecne przepisy dotyczące dokonywania tego rodzaju darowizn sprawiają, że przedsiębiorcy nie mają opłacalnej ekonomicznie możliwości oddania niesprzedanych produktów potrzebującym, ponieważ muszą odprowadzać za oddane towary podatek VAT.

W tej chwili polscy przedsiębiorcy, którzy chcą przekazać nadwyżkę produktów nieżywnościowych organizacjom charytatywnym muszą ponosić dodatkowe koszty związane z podatkiem VAT....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 10:38
StoryEditor
Retail Trends 2024: Krajobraz po burzy, czyli popyt przyspiesza, a konsumenci czują się lepiej
Anna Krawczyk, Nielsen IQ
Anna Krawczyk i Konrad Wacławik z firmy Nielsen IQ w swoim wystąpieniu na kongresie Retail Trends podkreślali, że konsumenci zaczynają nabierać pewności i czują się coraz lepiej. Przekłada się to na wzrost popytu, ale producenci żywności z rezerwą podchodzą do najbliższych trzech lat.

Jak podkreślali przedstawiciele firmy badawczej, nastroje konsumenckie znajdują się obecnie na poziomie 3,6 pkt. Wynik powyżej zera oznacza, że przeważają konsumenci pozytywnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:38