01.10.2024 / 10:53
StoryEditor

Z Allegro do paczkomatu będzie drożej. InPost podnosi ceny

Paczkomat InPost (Shutterstock)

Od 1 listopada o 4,9 proc. wzrośnie cena za korzystanie z usługi Allegro Paczkomat. Oznacza to, że klienci zapłacą więcej o 50 groszy więcej.

Dotychczasowa stawka brutto za przesyłkę wynosiła 10,95 zł, ale od listopada urośnie do 11,49 zł. Dane płyną z opublikowanego właśnie nowego cennika InPostu.

Co jedna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2024 / 17:10
StoryEditor
Kuehne+Nagel otwiera największe centrum logistyczne w historii dla marki Adidas
Centrum dystrybucyjne Adidas w Mantova (fot. materiały prasowe)

Kuehne+Nagel, jeden z wiodących globalnych dostawców usług logistycznych, otworzył swoje największe centrum dystrybucyjne w historii dla marki Adidas. Zlokalizowany w Mantovie, na północy Włoch, obiekt o powierzchni 130 tys. m kw. będzie obsługiwać 19 krajów Europy Południowej i Wschodniej, zapewniając wsparcie logistyczne dla marki adidas. Inwestycja, o wartości 350 mln euro, to odpowiedź na rosnące potrzeby omnichannel i cyfryzacji logistyki.

Nowe centrum, uznawane za model nowej generacji w branży logistycznej, stawia na automatyzację i zrównoważony rozwój. Ponad 700 robotów oraz zaawansowane systemy automatyzacji w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 16:14
StoryEditor
Polskie MŚP handlujące na Amazonie wyeksportowały w ub. roku produkty za 4,7 mld zł
Centrum lolistyczne Amazon (Shutterstock)

Polscy sprzedawcy Amazona wyeksportowali w 2023 roku towary za 4,7 mld zł. Ze marketplace’u wynika, że większość z nich jest zaangażowana w eksport, ponieważ 90 proc. małych i średnich firm handlujących na platformie zdecydowało się na ekspansję zagraniczną.

Małe i średnie firmy odpowiadają za 34 proc. całkowitego polskiego handlu zagranicznego, a 77 proc. całkowitego eksportu polskich MŚP trafia na jednolity rynek UE – wynika z bad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. październik 2024 11:57