02.12.2024 / 10:45
StoryEditor

Wiele ścieżek prowadzi do sklepu. Sieci handlowe zmieniają swoje strategie logistyczne [ANALIZA]

Powrót handlu do modelu dostaw just-in-time jest możliwy dzięki dywersyfikacji źródeł zaopatrzenia/zdjęcie ilustracyjne (fot. mat. prasowe)

Dobra strategia logistyczna to dla sieci handlowej szansa na zbudowanie przewagi konkurencyjnej, nawet jeśli wcale nie jest ona największym graczem na rynku. Trzeba jednak być blisko klientów i nie bać się inwestować w technologię.

Pandemia i lockdowny były czasem wielkiego testu dla łańcucha dostaw, ale dały też okazję ku temu, by się przyjrzeć, w jaki sposób ten łańcuch działa i gdzie znajdują się jego s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 12:28
StoryEditor
Ubiegły rok był stabilny dla rynku elektroniki w Polsce. Czy 2025 może przynieść wzrost?
Produkty elektroniczne w sklepie (zdjęcie ilustracyjne) (Shutterstock)

Wartość rynku elektroniki w Polsce w 2024 roku przekroczyła 44 mld zł, jest to minimalny wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem. Wskazuje to na stabilizację rynku, ale co jeszcze wywnioskowali eksperci z PMR MArket Experts?

Jak tłumaczą eksperci, decyzje zakupowe Polaków co do sprzętu RTV, AGD i elektroniki użytkowej były bardziej zachowawcze. Aż 84 proc. konsumentów w kraju dokonało zakupu produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 19:05
StoryEditor
Carrefour mocno odchudza biznes w Polsce. Będą zwolnienia, zamknięcia i zmniejszenia sklepów. Wiemy ilu placówek dotknie restrukturyzacja
Carrefour (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Sieć Carrefour Polska przeprowadzi głęboką restrukturyzację biznesu w naszym kraju. Operator planuje analizę rentowności sklepów, zamknięcia i zmniejszenie powierzchni części placówek, a w efekcie zwolnienia grupowe wśród pracowników, które mogą dotknąć ponad 300 osób. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok? I ile sklepów obejmą zmiany?

Kilka dni temu, 29 stycznia br., spółka Carrefour Polska złożyła w Powiatowym Urzędzie Pracy w Warszawie informację o planach przeprowadzenia zwolnień grupowych, które mogą dotk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 10:36