13.09.2024 / 15:06
StoryEditor

Wiadomo, kto przejmie DB Schenker. Przewoźnika chciał kupić CVC Capital Partners, właściciel Żabki

Ciężarówka DB Schenker (DB Schenker)

Konsorcjum funduszy inwestycyjnych CVC Capital Partners, Carlyle Group i Abu Dhabi Investment Authority oraz Maersk, DSV i Bahri były brane pod uwagę ostatniej rundzie procesu sprzedaży niemieckiego przewoźnika DB Schenker. Zdecydowano, że po uzyskaniu odpowiednich zgód firma logistyczna przejdzie w ręce Duńczyków.

Logistyczną część biznesu Deutsche Bahn kupi prawdopodobnie DSV. W piątek, 13 września br. firma  ogłosiła swoją największą jak dotąd transakcję, tj. po podpisaniu umowy przejęc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2024 / 11:44
StoryEditor
Przez lata był dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za marki Reserved, Mohito, Cropp i House. Teraz zakłada własną firmę
Sho Kondo, założyciel Kondo Partners Consulting (fot. Kondo Partners Consulting)

Sho Kondo, który do maja 2024 roku związany był z odzieżową firmą LPP, założył własną agencję skupiającą się na branży modowej i lifestylowej. Za brand experience i marketing w nowej firmie będzie odpowiedzialna jego koleżanka, która również przeszła z LPP, a za rozwój biznesu ekspert z Żabki.

Były dyrektor kreatywny LPP chce zająć się rewitalizacją marek modowych w Europie. Po ośmiu latach zrezygnował ze stanowiska dyrektora kreatywnego w LPP, aby założyć Kondo & Par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 09:52
StoryEditor
Rząd planuje interwencję na rynku detalicznym. Wojna cenowa Lidla z Biedronką uderza w producentów
Michał Kołodziejczak, wiceminister rolnictwa (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Ministerstwo rolnictwa zamierza po raz kolejny spróbować zmienić układ sił w sektorze dystrybucji żywności. Tym razem na korzyść producentów kosztem dużych sieci handlowych – donosi "Dziennik Gazeta Prawna".

Michał Kołodziejczak, wiceminister rolnictwa, w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną", podkreślił, że resort analizuje sytuację w łańcuchu dostaw żywności, w którym – według mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. wrzesień 2024 15:09