24.09.2024 / 10:58
StoryEditor

Wardrobing problemem dla sklepów internetowych. Nieuczciwe zwroty uderzają w sprzedawców

(fot. Shutterstock)

Nawet co piąta osoba w wieku od 25 do 34 lat regularnie zamawia towary online, żeby pochwalić się nimi w serwisach społecznościowych lub założyć jednorazowo np. na imprezę, a następnie odsyła produkty jako "nieużywane". Tzw. wardrobing jest rosnącym problemem dla branży e-commerce, na czele z internetowymi sklepami odzieżowymi.

W badaniu SW Research dla platformy IdoSell aż 46 proc. polskich e-konsumentów przyznało, że zdarza im się zamówić online kilka modeli tego samego produktu i zwrócić część z nic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 09:56
StoryEditor
Niemcy chcą inwestować w rodzime start-upy - popłyną do nich miliardy euro

- Niemcom potrzebne są firmy, które mogą konkurować na polu gospodarczym innowacyjnością. Nie potrzebujemy nowych dotacji ani decyzji gospodarczych, motywowanych politycznie - podkreślił minister finansów Christian Lindner, pomysłodawca projektu. W ramach tej inicjatywy do 2030 roku do młodych przedsiębiorców popłynąć ma blisko 12 mld euro.

Tzw. inicjatywa WIN (Kapitał Wzrostu i Innowacji dla Niemiec) zakłada szeroki sojusz biznesu i polityki. Głównym celem jest wzmocnienie Niemiec jako lokalizacji start-upów, a ta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2024 / 21:16
StoryEditor
Strategia rozwoju Costa Coffee. "Planujemy wchodzenie w nowe miejsca i formaty, aby być jeszcze bliżej klientów"
Maciej Gajkowski, dyrektor sieci Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce

Maciej Gajkowski, dyrektor sieci Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce: - Naszym priorytetem jest otwieranie tylko takich lokali, które są w stanie osiągnąć rentowność już w pierwszym roku działalności. To z jednej strony ogranicza tempo wzrostu, lecz z drugiej sprawia, że rozwój jest bardziej przewidywalny i stabilny.

Ile kawiarni ma w tej chwili Costa Coffee w Polsce?

Costa Coffee w Polsce obecnie liczy 115 kawiarni. W perspektywie kilku najbliższych lat planujemy otwierać średnio po pięć n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. wrzesień 2024 04:49