Usługa DPD Food była dotąd realizowana w siedmiu dużych ośrodkach miejskich: Trójmieście, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz na terenie aglomeracji śląskiej.
2 maja jej zasięg zostanie rozszerzony o Toruń, Bydgoszcz, Inowrocław, a wraz z nimi także kilka pobliskich mniejszych miast, takich jak: Szubin, Nakło nad Notecią, Żnin, Mogielno, Solec Kujawski, Kruszwica, Strzelno, Gniewkowo czy Aleksandrów Kujawski.
Kto korzysta z usługi DPD Food?
– Rozszerzenie obszaru dostępności DPD Food dla kolejnych odbiorców to najlepszy dowód na wzrost zainteresowania tą usługą – komentuje Maciej Kasprzyk, koordynator ds. sprzedaży DPD Food w DPD Polska.
Jak podkreśla, rozwiązanie to wpisało się w trendy związane z e-commerce, ponieważ zapewnia korzyści zarówno producentom, jak i nabywcom produktów, które wymagają szybkiego transportu w stałej niskiej temperaturze.
Z kolei koncentracja na przesyłkach o wadze do 20 kg pozwoliła DPD znacząco poszerzyć grono osób i podmiotów zainteresowanych tą usługą, a także ograniczyć koszty związane np. z magazynowaniem produktów.
Warunki i czas dostawy to klucz do sukcesu
Mówiąc o samej usłudze, to sprowadza się ona do transportu produktów w kontrolowanej temperaturze (od 0 do 4°C) przez kurierów firmy. DPD zapewnia, że przesyłka dociera do adresata najpóźniej w ciągu 24 godzin od nadania. Warunki oraz czas transportu sprawiają, że produkty pozostają świeże i zachowują wyjściową jakość.
Przypomnijmy, że nową inicjatywą DPD Polska jest też uruchomiana przez nią platforma internetowa Market Świeżości, sprzężona z DPD Food. Oferowana na niej żywność, w tym świeże owoce i warzywa, nabiał, ryby, mięso i wędlin, które pochodzą wprost z lokalnych upraw, hodowli lub wytwórni trafiają do zamawiających właśnie dzięki tej usłudze.