08.03.2022 / 13:01
StoryEditor

Żabka testuje mini paczkomaty InPostu. Zobacz, jak wyglądają maszyny wewnątrz sklepu [GALERIA]

Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka Polska umieściła w kilku sklepach paczkomaty InPost (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka Polska umieściła w kilku sklepach paczkomaty InPost (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka Polska umieściła w kilku sklepach paczkomaty InPost (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Tak wygląda paczkomat InPostu testowany wewnątrz sklepu sieci Żabka (wiadomoscihandlowe.pl)
Pilotaż paczkomatów InPostu w sklepach sieci Żabka - o którego starcie informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi już na początku stycznia - został poszerzony. Indoorowe maszyny paczkowe największego operatora w Polsce pojawiły się już w Warszawie i jej okolicach. Czy się sprawdzą?

Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl odwiedziła Żabkę, w której zainstalowane zostało urządzenie InPostu. Automat jest niewielki, smukły i wyposażono go jedynie w 13 skrytek n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 15:05
StoryEditor
Fuzje w branży słodyczowej. Czy czeka nas ich więcej i dlaczego?
Kategoria słodyczy jest bardzo konkurencyjna i boryka się z wieloma problemami. Starają się je rozwiązywać na wiele sposobów (fot. mat.pras.) 

Wobec globalnych wyzwań gospodarczych oraz klimatycznych, w tym rosnących kosztów surowców, branża czekoladowa musi przygotować się na elastyczne reagowanie oraz dostosowywanie się do ciągłych zmian. Rozwiązaniem są wszelkie współprace i fuzje, co już dzieje się w niektórych firmach, nie tylko polskich.

Analizy firmy Euromonitor pokazują, że światowy rynek słodyczy czekoladowych ma przed sobą perspektywę rozwoju. W ubiegłym roku jego wartość sięgnęła poziomu 122,7 miliarda USD....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 09:37
StoryEditor
Grupa Alibaba pozbywa się udziałów w spółce Intime, zarządzającej wielką chińską siecią domów towarowych
Intime Department Store w Chengdu (Shutterstock)

Alibaba Group Holding Limited ogłasza, że wraz z innym udziałowcem mniejszościowym zgodziła się sprzedać 100 proc. udziałów kapitałowych w Intime – jednym z wiodących operatorów domów towarowych w ChRL. Nabywcą jest konsorcjum składające się z Youngor Group i członków zespołu zarządzającego Intime.

Alibaba posiada obecnie około 99 proc. udziałów kapitałowych w Intime. Oczekiwane przychody brutto Alibaba ze sprzedaży Intime wynoszą około 7,4 miliarda RMB (1,0 miliarda USD)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:10