04.10.2022 / 12:06
StoryEditor

Posłowie pytają o podstawę sprzedaży podręcznika do HiT przez Pocztę Polską. Wspominają o szerzeniu nienawiści i szczuciu ludzi

Coraz chętniej kupowane w sieci Poczty Polskiej są książki (fot. Poczta Polska)
Pod koniec sierpnia wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki poinformował na Twitterze o sprzedaży kontrowersyjnego podręcznika szkolnego do HiT przez Pocztę Polską. Oburzenie posłowie pytają premiera o to, „jaja jest podstawa do tego, żeby Poczta Polska sprzedawała podręcznik do HiT i tym samym szerzyła nienawiść i szczuła na ludzi”.

Dwóch posłów, Tomasza Trelę i Krzysztofa Śmiszka, oburzyła informacje podana na Twitterze przez marszałka Sejmu, o sprzedaży podręcznika do nauczania przedmiotu szkolnego Histor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 11:43
StoryEditor
DM drogerie to niekwestionowany lider rynku niemieckiego. Wirtualny spacer po najnowszym koncepcie
Drogeria dm w nowym koncepcie
Drogeria dm w nowym koncepciefot. Sebastian Rennack
Drogeria dm w nowym koncepcie
fot. Drogerie Dm
Drogeria dm w nowym koncepcie
Zaktualizowany projekt sklepu wykorzystuje miękkie, ciepłe, pastelowe kolory.fot. Sebastian Rennack
Drogeria dm w nowym koncepcie
Obok wyjścia w punktach odbioru paczek klienci mogą odebrać swoje zamówienia online.fot. Sebastian Rennack
Drogeria dm w nowym koncepcie
Drogeria dm w nowym koncepcie
Drogeria dm w nowym koncepcie
Drogeria dm w nowym koncepcie

Niemiecki gigant drogerii DM wyprzedza sprzedawców detalicznych żywności w Europie Środkowej. Innowacyjne strategie w handlu detalicznym skoncentrowanym na zdrowiu, rozwiązania wielokanałowe, a także nowe projekty sklepów wyznaczają nowe standardy poza segmentem drogerii.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 12:37
StoryEditor
Leroy Merlin ma nowego prezesa w Polsce. W przeszłości pracował w dla Ubisoftu i Microsoftu
Matthieu Pihery, prezes Leroy Merlin Polska  (fot. Leroy Merlin)

Od wtorku 18 lutego prezesem Leroy Merlin Polska jest Matthieu Pihery, który przychodzi z francuskiej centrali firmy.

Matthieu Pihery rozpoczął karierę w branży gier wideo, pracując w Ubisoft i Microsoft. Następnie rozwijał swoją karierę Amazonie oraz Sarenza. Zajmował się również sektorem tury...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 03:35