19.09.2022 / 20:31
StoryEditor

Poczta Polska podnosi opłaty za usługi powszechne. Klienci sfinansują nierentowne placówki i inwestycje firmy

Poczta Polska ”modyfikuje” cenniki usług powszechnych (mat. prasowe)
Poczta Polska ogłosiła, że od 1 października 2022 r. rosną ceny usług powszechnych w obrocie krajowym. Ceny przesyłek w obrocie zagranicznym pozostaną bez zmian. Krajowy operator wyznaczony tłumaczy podwyżki koniecznością utrzymywania nierentownych placówek i inwestycjami w podnoszenie własnej konkurencyjności.

Poczta Polskaoperator wyznaczony, który zapewnia wszystkim obywatelom dostęp do powszechnych usług pocztowych – ogłosiła zmiany w cenniku usług powszechnych. Większ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 13:43
StoryEditor
Dezinflacja tuż za rogiem. Czy branża handlowa ma się czego bać?
Inflacja cen ma stopniowo wyhamowywać (fot. Shutterstock)

Zdaniem Jakuba Olipry, starszego ekonomisty Credit Agricole Bank Polska, już w trzecim kwartale inflacja spadnie do poziomu 3,2 proc., ale w przekroju całego roku i tak pozostanie na wyższym poziomie niż rok temu.

Olipra przypomina, że zgodnie z finalnymi danymi GUS inflacja CPI w Polsce nie zmieniła się w marcu w porównaniu do lutego i wyniosła 4,9 proc., kształtując się zgodnie ze wstęp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 07:58
StoryEditor
Sylwia Władyko, Chorten: TikTok nas zaskoczył, mamy wielomilionowe odsłony
Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten (fot. Przemyslaw Blechman)

TikTok to fantastyczne narzędzie pomagające nam dotrzeć do młodych klientów. Będziemy w nie inwestować - przyznała Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, która była panelistką podczas kongresu Retail Trends.

Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, wzięła udział w debacie zatytułowanej “Franczyza i grupy zakupowe – budowanie wartości dla  konsumentów”, która odbyła się 1 kwietnia w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 16:46