28.09.2022 / 20:44
StoryEditor

InPost uruchomił 60. centrum logistyczne w Polsce i drugie w Łodzi [GALERIA]

Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podczas otwarcia sortowni InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
InPost otworzył oficjalnie drugie centrum logistyczne w Łodzi i 60. w Polsce. Obiekt, który znajduje się w okolicach autostrady A1 w Central European Logistics HUB ma powierzchnię 8,5 tys. mkw.

Na część magazynową centrum logistycznego InPost przeznaczano 7,5 tys. mkw. Pozostałe 1 tys. mkw. zajmują biura. W obiekcie pracuje obecnie 200 osób, a docelowo znajdzie pracę 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 11:48
StoryEditor
Żabka chce zarabiać na retail mediach. Odpaliła pierwszą kampanię z zewnętrznym partnerem
Żabka w Poznaniu (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Żabka szuka dodatkowych źródeł przychodów i zysków. Jednym z nowych silników rozwoju grupy ma być kanał mediów detalicznych (retail media), uruchomiony przez największego franczyzodawcę w Polsce w minionym kwartale. Jak wyglądają plany Żabki w tym zakresie?

Podczas konferencji prasowej zarząd Żabki poinformował, że w ubiegłym kwartale sieć uruchomiła kampanię reklamową retail media we współpracy z pierwszym zewnętrznym partnerem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 11:18
StoryEditor
Liczy się Handel: Convenience, czyli bliskość, która daje przewagę [WIDEO]
Bogdan Łukasik (z lewej) i Damian Rybak (z prawej) (fot. Wiadomości Handlowe)

Kanał convenience w Polsce definiowany jest przez Żabkę. Jakie zmiany go czekają i w jaki sposób będzie zdobywał pozycję rynkową? Rozmawiali o tym goście programu Liczy się Handel.

Gośćmi odcinka byli Damian Rybak, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia franczyzobiorców Żabka Polska oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo.

Goście rozmawiali m.in. o t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 07:59