28.09.2022 / 20:44
StoryEditor

InPost uruchomił 60. centrum logistyczne w Polsce i drugie w Łodzi [GALERIA]

Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podczas otwarcia sortowni InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
InPost otworzył oficjalnie drugie centrum logistyczne w Łodzi i 60. w Polsce. Obiekt, który znajduje się w okolicach autostrady A1 w Central European Logistics HUB ma powierzchnię 8,5 tys. mkw.

Na część magazynową centrum logistycznego InPost przeznaczano 7,5 tys. mkw. Pozostałe 1 tys. mkw. zajmują biura. W obiekcie pracuje obecnie 200 osób, a docelowo znajdzie pracę 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 12:13
StoryEditor
Dawid Muskus nowym dyrektorem handlowym w Vollmart. Przez wiele lat był związany z Jeronimo Martins Polska

Dawid Muskus, doświadczony menedżer z wieloletnim stażem w branży handlowej, objął stanowisko dyrektora handlowego w Vollmart – polskiej sieci hard dyskontów. Muskus ma za sobą wieloletnie doświadczenie, zdobywane m.in. w strukturach Jeronimo Martins Polska, gdzie przez ponad 14 lat pełnił różne kluczowe funkcje i zarządzał sklepami sieci Biedronka, a także w CBA Slovakia, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego.

W nowej roli w Vollmart Muskus będzie odpowiedzialny za strategię zakupową, działania marketingowe oraz za wybrane obszary sprzedaży. Jak sam pisze: "Podjęcie tego wyzwania to n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 10:44
StoryEditor
Firma kurierska DPD ma już w Polsce ponad 30 tys. punktów nadań i odbiorów przesyłek

DPD Polska przekroczyła liczbę 30 tys. lokalizacji punktów Pickup i automatów paczkowych. Operator podkreśla, że obecnie jest najbardziej dostępną siecią nadań i odbiorów paczek w Polsce.

Firma DPD Polska, obecna na naszym rynku od ponad 33 lat, korzysta z dynamicznego rozwoju e-commerce i poszerza swój potencjał w zakresie świadczenia usług kurierskich. Poza ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 19:04