28.09.2022 / 20:44
StoryEditor

InPost uruchomił 60. centrum logistyczne w Polsce i drugie w Łodzi [GALERIA]

Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska podczas otwarcia sortowni InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Otwarcie nowego centrum logistycznego InPost w Łodzi. Na zdjęciu Dariusz Lipiński, wiceprezes InPost i Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
InPost otworzył oficjalnie drugie centrum logistyczne w Łodzi i 60. w Polsce. Obiekt, który znajduje się w okolicach autostrady A1 w Central European Logistics HUB ma powierzchnię 8,5 tys. mkw.

Na część magazynową centrum logistycznego InPost przeznaczano 7,5 tys. mkw. Pozostałe 1 tys. mkw. zajmują biura. W obiekcie pracuje obecnie 200 osób, a docelowo znajdzie pracę 3...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Coca-Cola montuje ładowarki do samochodów w domach swoich menedżerów. Koszty ładowania bierze na siebie
Coca Cola na Trabancie (fot. materiały prasowe)

Coca-Cola HBC w Polsce i krajach bałtyckich elektryfikuje firmową flotę przy wsparciu Elocity. Firma elektryfikuje służbową flotę.

Koncern postawił sobie ambitne cele, aby do 2040 roku osiągnąć neutralność klimatyczną, czyli zredukować bezpośrednie emisje wynikające z jego działalności do absolutnego minimu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 18:34
StoryEditor
Carrefour "skroił” supermarket na potrzeby wielkomiejskich klientów. Czym ten sklep różni się od innych?
18 grudnia Carrefour otworzył supermarket w nowym wielkomiejskim formacie (fot. materiały prasowe)

18 grudnia sieć Carrefour otworzyła supermarket na warszawskim Wilanowie. Nie pisalibyśmy o tej placówce gdyby nie to, że cechuje ją unikalna oferta i bogaty miks rozwiązań oraz, że reprezentuje ona ciekawy format.

Nowo otwarty sklep Carrefour, który mieści się przy ulicy Vogla 62 w stołecznej dzielnicy Wilanów, jest najnowszym konceptem miejskiego supermarketu sieci. Placówka zajmuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 04:19