01.06.2023 / 17:48
StoryEditor

ID Logistics przejmuje spółkę Spedimex, specjalizującą się w obsłudze sektorów fashion i e-commerce

Firma ID Logistics ogłosiła przejęcie 100 proc. udziałów firmy Spedimex (fot. mat. pras.)
Firma ID Logistics ogłosiła przejęcie 100 proc. udziałów firmy Spedimex, operatora logistyki kontraktowej, specjalizującego się w obsłudze branży modowej oraz sektora e-commerce.

Spedimex, założony w 1993 roku, jest kluczowym graczem w obszarze logistyki kontraktowej w Polsce, z uznanym doświadczeniem w obsłudze branży fashion, e-commerce oraz beau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 16:48
StoryEditor
Prezes InPost, Rafał Brzoska spotka się z premierem Wielkiej Brytanii. Czy chodzi o zapowiedzianą inwestycję?
Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost (fot. materiały prasowe)

Premier Wielkiej Brytanii 17 stycznia 2025 roku odwiedzi Polskę. W tym czasie ma się spotkać m.in. z założycielem i CEO InPostu, Rafałem Brzoską. Czego ma dotyczyć spotkanie?

InPost ogłosił ambitne plany rozwoju swojej działalności w Wielkiej Brytanii. Firma zainwestuje dodatkowe 600 mln funtów do 2029 roku, co sprawi, że łączna wartość inwestycji os...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka uruchamia nowe narzędzie Żabka Ads - Shopper-Driven Media. Witamy w świecie retail mediów
Wartości sprzedaży do klientów końcowych w sklepach Żabka wyniosła 22,8 mld zł (Shutterstock)

Żabka Ads umożliwia reklamodawcom skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach, czy np. akcjach społecznych. Kampanie będą mogły być prowadzone w skali ogólnopolskiej i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów.

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 08:42