21.03.2023 / 09:57
StoryEditor

DHL wznawia swoje operacje w Rosji. Szef InPostu Rafał Brzoska jest zszokowany tą decyzją

Kurier DHL (fot. DHL)
Firma kurierska DHL powróciła na rynek rosyjski po kilkumiesięcznej nieobecności, która zgodnie z deklaracjami przewoźnika trwała od września 2022 roku. W reakcji na tę informację Rafał Brzoska, prezes InPostu dosyć ostro skomentował poczynania konkurenta.

Z informacji zamieszczonych na rosyjskiej stronie DHL oraz z reklam wyświetlających się niektórym internautom wynika, że DHL ponownie świadczy swoje usługi w Rosji.

Zawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 23:49
StoryEditor
Żabka mocno rośnie! Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka: Nasz wzrost znacznie przewyższał dynamikę całego detalicznego rynku spożywczego

W pierwszych trzech kwartałach 2024 skorygowany wynik EBITDA Grupy Żabka wyniósł 2,52 mld zł i wzrósł o 26 proc. względem porównywalnego okresu poprzedniego roku. Ten bardzo dobry wynik firma uzyskała dzięki wzrostowi skali biznesu oraz poprawie efektywności kosztowej. W rezultacie, marża skorygowanego wyniku EBITDA po dziewięciu miesiącach 2024 r. wyniosła 12,3 proc., co stanowi wzrost o 0,6 pp. względem porównywalnego okresu poprzedniego roku.

Przez dziewięć miesięcy 2024 roku Grupa Żabka kontynuowała dynamiczny wzrost w związku z rosnącą sprzedażą porównywalną (LfL), otwieraniem nowych sklepów oraz rozwojem oferty cy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 21:00
StoryEditor
Sieć Hebe notuje wysokie dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Co ją napędza?
Drogeria Hebe w Galerii Veneda w Łomży otwarta 16 maja 2024 r.

Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć drogerii Hebe zwiększyła sprzedaż (w walucie lokalnej) o 20,6 proc. w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy, przy LFL na poziomie 11 proc. Sieć osiągnęła sprzedaż na poziomie 422 mln euro, o 28,3 proc. więcej niż w tym samym okresie roku poprzedniego.

W III kw. 2024 r. sprzedaż Hebe w walucie lokalnej wzrosła o 18,3 proc., przy LFL na poziomie 8,5 proc. Sprzedaż wyniosła 150 mln euro, o 24,4 proc. więcej niż w III kw. 2023 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2024 14:42