27.09.2022 / 10:08
StoryEditor

Cichy rozwód Poczty Polskiej z Orlenem. Ważna umowa wygasła, firmy zakończyły współpracę [TYLKO U NAS]

Poczta Polska i Orlen idą własnymi drogami jeśli chodzi o rozwój punktów odbioru paczek. Chociaż jeszcze miesiąc temu stacje paliwowe koncernu były wymieniane przez PP wśród punktów odbioru zaraz po placówkach własnych, to obecnie logotypu Orlenu nie ma ani na stronie internetowej Pocztexu, ani na stronie informacyjnej o punktach PUDO.

Jeszcze w sierpniu br. Poczta Polska informowała w komunikatach, że ma ponad 17 tys. punktów odbioru, które "poza własnymi placówkami" zlokalizowane są "także na stacjach paliw ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 15:28
StoryEditor
PepsiCo uruchamia nową platformę dla swoich klientów. Na pierwszy ogień HoReCa i sklepy tradycyjne
PepHub (fot. Pepsico)

Globalny gigant spożywczy wdraża swoją nową platformę PepHub. Ma ona zlojalizować klientów, ułatwić im składanie zamówień, a także odciążyć przedstawicieli handlowych tak, aby skupili się na budowaniu lepszej oferty.

Aplikacja dedykowana jest w pierwszej kolejności branży HoReCa i tam nastąpiło już wdrożenie. Testowane jest również w kanale handlu tradycyjnego. To swoiste centrum zarządz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 09:58
StoryEditor
KiK rzuca wyzwanie Pepco i modernizuje sklepy na potęgę. W placówkach w Polsce wdrażany jest koncept Dynamics 2.0
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)

W ubiegłym roku sieć KiK zmodernizowała niemal co czwarty sklep w Polsce. To proces, który rozpoczął się wiosną 2024 r., gdy marka zaprezentowała nowy koncept placówki handlowej, ochrzczony mianem Dynamics 2.0 - dedykowany wszystkim nowym salonom, ale też sukcesywnie wdrażany w starszych placówkach obecnych na naszym rynku.

"Nowa koncepcja aranżacyjna jest kontynuacją wcześniejszego konceptu Dynamics. Jej celem jest jeszcze lepsza ekspozycja towarów i oznakowanie stref tematycznych, tak aby były in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 06:35