12.10.2022 / 16:16
StoryEditor

Amerykanie regulują rynek pracy. Zleceniobiorcy tacy jak kurierzy DoorDash i kierowcy Uber z rozszerzonymi prawami

Amerykanie regulują rynek pracy (pixabay)
Propozycja Departamentu Pracy USA utrudni firmom traktowanie pracowników jako niezależnych wykonawców, co ma może wstrząsnąć branżą dostaw kurierskich i innymi sektorami gospodarki, które polegają na pracy zleceniobiorców – poinformowała agencja Reuters.

W związku z tą zapowiedzią, akcje firmy Gig zostały zmiażdżone, a akcje Uber (UBER.N), Lyft (LYFT.O) i DoorDash (DASH.N) spadły o co najmniej 10 proc.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:01
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka - jak trzy topowe sieci spożywcze radzą sobie z rynkowymi wyzwaniami?
Biedronka w przeciwieństwie do Żabki i Dino zaliczyła w trzecim kwartale roku spadek sprzedaży like-for-like (fot. Shutterstock)

7 listopada Dino opublikowało wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, chwaląc wzrostem obrotów na porównywalnej bazie sklepów (like-for-like) o 2,3 proc. Na tle Biedronki Dino wypadło więc pod tym względem znacznie lepiej, ale do Żabki wynik sieci z Krotoszyna się nie umywa.

Z zestawienia przygotowanego przez Agnieszkę Skonieczną, retail & pharma business unit director w PMR Market Experts, wynika, że w trio złożonym z Biedronki, Dino i Żabki pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 11:45
StoryEditor
Właściciel Lidla i Kauflandu buduje chmurę i pogłębia współpracę z Google. Pracownicy sieci przesiądą się na Google Workspace
Szef Google Sundar Pichai (z lewej) i prezes Grupy Schwarz Gerd Chrzanowski będą współpracować na rzecz zaawansowanego cyberbezpieczeństwa  

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, tworzy własną platformę chmurową. Teraz pojawiła się zaskakująca informacja, że główny element tego rozwiązania pochodzić będzie od Google. Do tej pory grupa handlowa chciała stworzyć własne rozwiązanie chmurowe, bez pomocy amerykańskiego dostawcy.

Partnerstwo obejmuje również współpracę w obszarze cyberbezpieczeństwa, a deklarowanym celem jest stworzenie solidnych podstaw dla bezpieczeństwa cyfrowego klientów rozwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 16:09