19.04.2022 / 08:30
StoryEditor

Allegro wprowadza nową usługę kurierską dla sprzedawców

Automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)
Do usług kurierskich oferowanych przez Allegro dołącza rozwiązanie Allegro One Kurier. Dzięki niemu wybrani sprzedawcy będą mogli zapewnić swoim klientom dostawę zakupów tego samego dnia lub następnego dnia po złożeniu zamówienia. Usługa działa również w soboty – donosi serwis antyweb.pl.

Allegro One Kurier to efekt przejęcia pod koniec zeszłego roku przez Allegro firmy X-press Couriers. Usługa w pierwszej kolejności dostępna będzie w dużych miastach m.in. w Wars...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 06:00
StoryEditor
Carlsberg uważa, że umie robić piwa kraftowe. Czy rzeczywiście mu się udało?
Carlsberg Polska chwali się piwem kraftowym - Piwo na choince

Rafał Pieprzny, Menedżer ds. Produkcji Carlsberg Polska, że warząc „Piwo na choince”, czyli limitowaną i koncepcyjną edycję piwa firma pokazuje, że „duzi mogą robić krafta, bo nie liczy się wielkość garnków, ale pasja i pomysł”.

Koncept „Piwo na choince” to piwo świąteczne, którego receptura powstała na warsztatach z udziałem piwowarów z trzech Browarów: Okocim,  Kasztelan oraz Bosman, przy współpracy z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 15:14
StoryEditor
Polacy kupują coraz więcej mrożonek. Które produkty notują największe wzrosty i jak zarabiać na ich sprzedaży? [DANE]
Z danych CPS GfK/YouGov wynika, ze gospodarstwa domowe w Polsce nie tylko płacą więcej za produkty mrożone, ale także konsumują ich większe ilości (fot. Shutterstock)

Mrożonki regularne kupuje aż 98 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju – wynika z danych CPS GfK/YouGov. Przeciętne gospodarstwo domowe nabywa rocznie około 23 kg produktów z tej kategorii, przeznaczając na ten cel średnio 350 zł. Co więcej, wydatki na mrożonki rosną, w przypadku niektórych grup produktowych wzrosty są spektakularne.

Michał Maksymiec, retail vertical client director w Consumer Panel Services GfK/YouGov w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że rynek mrożonek roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 14:28