24.05.2021 / 13:00
StoryEditor

Rewolucja w koszyku zakupowym. Pandemia, cyfryzacja i e-commerce zmieniły strategie liderów rynku detalicznego [WEBINAR WH i PWC]

Pandemia COVID-19 sprawiła, że nawet najwięksi sceptycy uwierzyli w potencjał sprzedaży żywności przez internet. Rozwój rynku e-commerce, w tym e-grocery, gwałtownie przyspieszył, gdy rząd zmusił Polaków do pozostania w domach. Handel stanął przed wyzwaniem sprostania rosnącemu popytowi, utrzymania lojalności dotychczasowych klientów i budowy silnych relacji z nowymi. Jak ze zmianami w koszyku zakupowym online i offline poradzili sobie z tym liderzy rynkowi? Które strategie okazały się sukcesem, a które przegrały i dlaczego? O tym wszystkim będziemy rozmawiać z ekspertami podczas webinarium organizowanego 25 maja przez redakcję „Wiadomości Handlowych” wspólnie z firmą doradczą PwC.

>> ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI I OBEJRZENIA WEBINARU <<

W trakcie webinarium zaprezentowane i dyskutowane będą wnioski z najnowszego raportu PwC pt. "Strategie, które wygrywają. Liderzy e-commerce o rozwoju handlu cyfrowego". Śledź wydarzenie na żywo, aby znaleźć się w gronie pierwszych osób, które zapoznają się z kluczowymi obserwacjami poczynionymi przez czołowych ekspertów od branży handlowej i rynku FMCG.

Teraz, gdy przedsiębiorcy i konsumenci żyją nadzieją, że najgorsze mamy już za sobą i pandemia COVID-19 powoli zbliża się do końca, firmy muszą odpowiedzieć sobie na pytanie: jak będzie wyglądała nowa rzeczywistość w handlu detalicznym online i offline? Oczywiste jest, że powrót do świata sprzed pandemii nie nastąpi, dlatego szczególnie ważne staje się zrozumienie zmian, jakie zaszły na rynku i w zachowaniach konsumentów, a także wyciągnięcie z tego trafnych wniosków.

W trakcie webinaru organizowanego przez "Wiadomości Handlowe" i PwC porozmawiamy o tym, co w najbliższych miesiącach i latach czeka branżę handlową. Omówimy zmiany, jakie dokonały się w trakcie pandemii w strukturze koszyka zakupowego, zarówno tego fizycznego, jak i wirtualnego. Porozmawiamy o tym, dlaczego światy online i offline coraz bardziej się przenikają, jak daleko może się posunąć konwergencja biznesu brick&mortar z kanałem internetowym, i co to oznacza w kontekście funkcjonowania handlu w niedalekiej przyszłości.

Webinar będzie okazją do przyjrzenia się strategiom ważnych graczy z branży spożywczej, a także firm handlujących non-foodem. Takie zderzenie światów pozwoli lepiej zrozumieć zmiany zachodzące na rynku i w głowach konsumentów, ale także w samych firmach, które z dnia na dzień stanęły przed wyzwaniem znalezienia odpowiedzi na pytania, których nigdy wcześniej nikt sobie nie zadawał.

W trakcie dyskusji poruszymy nie tylko tematy związane ze strategiami firm, ale też przyjrzymy się problematyce lojalizacji klienta w świecie, w którym kanały online i offline coraz bardziej się przenikają, co rodzi nowe problemy, ale także stwarza niepowtarzalne szanse. Szukanie sposobu na dotarcie do nowego pokolenia konsumentów (tzw. digital natives), jak również próba zlojalizowania pozostałych grup klientów, to wyzwania, z którymi zmierzyć musi się dziś każdy, kto nie chce zostać na peronie, gdy pociąg do stacji "Handel przyszłości" już odjeżdża.

Webinarium odbędzie się 25 maja o godzinie 10.00. Zachęcamy do zarejestrowania swojego udziału już teraz, a następnie do oglądania wydarzenia na żywo na portalu wiadomoscihandlowe.pl i na platformie Zoom.

W debacie podczas webinarium wezmą udział:

- Maciej Kroenke, partner PwC Polska, lider zespołu Revenue Management w regionie Europy Środkowo-Wschodniej;

- Tomasz Koźbiał, dyrektor e-commerce w OTCF, właścicela marki 4F;

- Michał Opacki, dyrektor ditigal customer experience, Żabka Polska;

- Łukasz Dwulit, ex Senior Advisor- Market Expansion & Partnership Alibaba Group, Head of Global Expansion, Central Europe & Israel w AliExpress;

- Tomasz Lis, założyciel Digital Experts Club;

- Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl

Moderatorem debaty będzie Łukasz Stępniak, redaktor naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl

>> ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI I OBEJRZENIA WEBINARU <<

18.02.2025 / 13:27
StoryEditor
Unilever zmienia strukturę i ogłasza roszady personalne w dziale Personal Care
Tomasz Suffner, Unilever Polska (fot. Unilever Polska)

Tomasz Suffner awansował na stanowisko General Manager Personal Care Poland, Iwona Towalska objęła funkcję Customer Strategy Planning Head & Net Revenue Management, a Joanna Orzechowska została mianowana Head of Marketing & Media. Ich zdaniem będzie rozwój m.in. marek Dove, Rexona czy AXE.

Firma tłumaczy, że te strategiczne zmiany to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku, który z perspektywy firmy należy do grona jednego z sześciu najważniejszych w Europi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 11:33
StoryEditor
Enata Bread notuje kilkucyfrowe wzrosty. W ciągu 4 lat zwiększyła liczbę lokali z 30 do 117
Enata Bread notuje kilkucyfrowe wzrosty (fot. Enata Bread)

Enata Bread podsumowała swój rozwój. Marki Gorąco polecam. Smaki z piekarni i Bakery osiągają rekordowe wyniki. Taki wzrost można porównać tylko ze spółkami technologicznymi.

Nadal nam się chce! Nadal sprawia nam to gigantyczną frajdę! Cały nasz zespół składa się z wielkich pasjonatów, którzy kochają to, co robią. Mamy strategię i plan dojścia do 500...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 10:13