12.12.2019 / 09:48
StoryEditor

Polacy deklarują chęć korzystania z opakowań zwrotnych

(fot. materiały prasowe, Zalando/zdjęcie ilustracyjne)
Polacy twierdzą, że są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym rozwiązaniem jest zrobienie czegoś dobrego dla środowiska, ale ważne są też inne argumenty, np. mniej odpadów gromadzonych w domu.

84 proc. Polaków deklaruje, że gdyby były dostępne produkty w opakowaniach zwrotnych, chętnie by z nich korzystali. Warto podkreślić, że nie ma tutaj różnic w odpowiedziach w po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 11:09
StoryEditor
Roślinne zamienniki produktów pochodzenia zwierzęcego przestają być niszowe. Ten rynek przekroczył już wartość 1,5 mld zł [KOMENTARZ]
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Alternatywy nabiału wiodą prym na rynku roślinnych zamienników żywności pochodzenia zwierzęcego. Zamienniki mięsa odnotował spadki sprzedaży, ale branża liczy na odbicie. Dla całego rynku kluczowe będą trzy główne trendy: inwestycje publiczne, roślinne strategie handlowe i wzrost świadomości konsumentów. Komentuje Marcin Tischner, Public Affairs Coordinator & Sustainability Expert, ProVeg Polska.

Rynek żywności roślinnej w Polsce, zgodnie z danymi Nielsen IQ, rośnie i w 2023 roku osiągnął wartość aż 1,08 miliarda złotych. Prym wiodą alternatywy nabiału, osiąga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 14:42
StoryEditor
Lidl nokautuje Biedronkę. Niemiecki dyskonter wydał ponad dwa razy więcej na reklamę w tv niż jego największy konkurent
W październiku br. Lidl wydał na reklamę w tv ponad 170 mln zł, ponad dwa razy więcej niż Biedronka (fot. Youtube.com)

Lidl wskoczył na pierwsze miejsce wśród największych reklamodawców telewizyjnych. Z najnowszego raportu Nielsen Media wynika, że w październiku br. niemiecki dyskonter przeznaczył na te cel ponad 170 mln zł. Wydatki Jeronimo Martins – właściciela Biedronki, były o niebo skromniejsze.

Październikowy raport Nielsen Media wskazuje, że pod względem wydatków na reklamę telewizyjną Lidl nie miał sobie równych. Niemiecki dyskonter przeznaczyła na nią sumę p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 06:21