14.03.2025 / 11:13
StoryEditor

Poczta Polska zakończyła proces redukcji zatrudnienia i przeznacza 200 mln zł na premie roczne dla pracowników

Poczta Polska kończy program redukcji zatrudnienia i daje premie pracownikom (mat. prasowe)

Decyzją zarządu Poczty Polskiej, w drugiej połowie roku, pracownikom spółki zostaną wypłacone premie roczne o łącznej wartości 200 mln zł. W przeliczeniu na ok. 45 tys. pracowników daje to średnio 4800 zł brutto na osobę. Jednocześnie zatrudnienie zmniejszyło się już o prawie 6,3 tys. osób.

W 2025 r. premia roczna, tzw. łącznościówka obejmie okres od stycznia do 30 września br. Uprawnieni do jej otrzymania będą pracownicy dotychczas objęci Zakładowym Układem Zbioro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 10:22
StoryEditor
Żabka na celowniku oszustów. Podszywają się pod kurierów, próbując kraść przesyłki nadawane przez klientów [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W niektórych sklepach Żabka pojawiają się oszuści podający się za kurierów jednej z firm współpracujących z siecią. Próbują odebrać przesyłki nadawane przez klientów. Operator przyznaje, że otrzymuje "pojedyncze sygnały" o próbach kradzieży i zapewnia, że natychmiast na nie reaguje.

W niektórych sklepach Żabka pojawiają się oszuści podający się za kurierów firm, z którymi współpracuje sieć – to Poczta Polska, DHL eCommerce Polska i DPD Polska....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 13:32
StoryEditor
Carrefour z nową strategią dla polskiego rynku. Sieć chce mieć ceny takie jak konkurencja
Carrefour wdrożył stały monitoring cen regularnych ponad 500 podstawowych produktów spożywczych, kosmetyków i chemii domowej, aby zaoferować je w cenach wyrównanych do najniższych cen w sklepach konkurencji

Od marca br., Carrefour Polska wdraża kolejny etap swojej nowej strategii na polskim rynku. Sieć zmienia politykę cenową i uruchamia stały monitoring cen regularnych ponad 500 podstawowych produktów, aby zaoferować je swoim klientom w cenach wyrównanych do najniższych, które mogą znaleźć w największych konkurencyjnych sieciach handlowych.

Carrefour Polska kontynuuje zmianę swojej strategii w Polsce. Działając w trudnych warunkach rynkowych, w których dla klientów najważniejszym kryterium wyboru pozostaje ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 11:13