24.08.2022 / 13:14
StoryEditor

Delivery Couple ma ambitne plany ekspansji. Na celowniku mocniej rozwinięte kraje Europy Zachodniej

Sergiusz Lebedyn, twórca firmy Delivery Couple: - W Polsce nie za bardzo zarobimy. Polska jest miejscem, gdzie opracujemy i przetestujemy to rozwiązanie i pokażemy zagranicznym partnerom, że da się to zrobić. Rozmawiamy z Pyszne w Hiszpanii i mam nadzieję, że jeszcze w tym roku będziemy robić testy w Barcelonie.

Jaką liczbą robotów Państwo dysponują? Czy przy obecnych problemach z dostawami podzespołów jesteście w stanie wejść w testy z kilkoma operatorami jednocześnie? Czy macie pomysł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:23
StoryEditor
Konsumpcja alkoholu wśród młodszych pokoleniach spada. Czy trend ten widać też na studniówkach? [BADANIA]
Konsumpcja alkoholu wśród młodszych pokoleniach spada. Czy trend ten widać też na studniówkach? (fot. Envato Elements)

Obenie obserwowana jest tendencja spadkowej konsumpcji alkoholu. Jednak z badania przeprowadzonego przez IQS, wynika, że studniówki to moment w życiu wielu młodych Polaków, który oznaczają również pierwsze spotkanie z alkoholem w kontekście większej imprezy. Jak wygląda spożycie alkoholu przy takiej okazji?

Badania przeprowadzone przez IQS w styczniu 2025 r. pokazują, że aż 62 proc. uczestników studniówek spożywa alkohol podczas tego wydarzenia. Co więcej, 90 proc. młodzieży słysza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 12:23
StoryEditor
Biedronka znów rozdaje worki na owoce. W zeszłym roku rozeszło się 2,5 mln sztuk
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć dyskontowa po raz kolejny rusza z akcją rozdawania wielorazowych poliestrowych worków na owoce. Chce w ten sposób zachęcić klientów do ograniczenia używania foliowych reklamówek.

Biedronka już kolejny raz decyduje się na taką akcję związaną z obchodzonym 23 stycznia Dniem bez Opakowań Foliowych. Klienci, którzy w dniach 23-26 stycznia 2025 r. kupią śwież...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 12:45