31.01.2021 / 10:54
StoryEditor

Allegro, Rossmann i Hebe są w gronie ponad 700 klientów firmy kurierskiej Pickpack

Kurier (zdj. ilustracyjne) (Fot. Shutterstock)
Spółka Pickpack – firma technologiczna i kurierska, specjalizująca się w logistyce ostatniej mili – to startup realizujący dostawy w trybie same-day-delivery. Do jej klientów należą sieci drogerii Hebe i Rossmann, a od niedawna także Allegro – relacjonuje „Puls Biznesu”.

Prezes firmy Pickpack, Filip Kot, wyjaśnia w rozmowie z „Pulsem Biznesu”, że największym atutem spółki jest system, który w pełni automatycznie zarządza pracą kurierów, a także ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 21:10
StoryEditor
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Carrefour: Apeluję do dostawców - nie bójcie się podawać cen produktów w ofertach kierowanych do sieci
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska wziął udział w debacie na sali Buying & Selling Trends podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dlaczego kupcy w sieciach handlowych nie odbierają telefonów od dostawców? Czy jest to regułą, czy raczej wyjątkiem od niej? Odpowiedzi na te pytania udzielili gościom kongresu Retail Trends 2025 uczestnicy jednej z debat. Był wśród nich Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, który podał też szereg wskazówek na temat tego, jak dostawcy mogą dotrzeć do tej sieci ze swoją ofertą.

- Telefon to dla kupca najważniejsze narzędzie pracy - stwierdził Piotr Lubiewa-Wieleżyński w debacie na sali Buying & Selling Trends, której gospodarzem był Tomasz S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 10:04
StoryEditor
Donald Trump zawiesza cła na 90 dni. Chińczykom dorzucił większe stawki
Prezydent USA, Donald Trump (fot. Shutterstock)

Prezydent USA Donald Trump ogłosił, że zawiesza cła na trzy miesiące dla 75 krajów, ale nie dla Chin. Im podniósł stawkę do 125 proc., bo jak stwierdził, “nie okazały szacunku”.

Saga z cłami od Donalda Trumpa wydaje się dopiero rozkręcać. Kilka dni Temu amerykański prezydent nałożył na cały świat różne stawki ceł. W przypadku Unii Europejskiej było to 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 21:42