09.02.2021 / 16:20
StoryEditor

Obi udoskonala logistykę ostatniej mili i daje klientom możliwość śledzenia dostaw

Supermarket budowlany OBI (materiały prasowe)
Licząca obecnie 59 marketów sieć Obi - jako pierwsza w branży DIY - udostępnia klientom link, dzięki któremu mogą sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się kierowca z zamówionym towarem. 

W przypadku sieci spożywczych czy gastronomii możliwość śledzenia dostawy w czasie rzeczywistym nie jest niczym nowym. Jednak branża DIY jak dotąd nie stosowała tego rozwiąz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:04
StoryEditor
Przedstawiciele branży piwowarskiej porównują koszty produkcji i dystrybucji z wytwarzaniem napojów spirytusowych. Jakie wnioski?

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie przedstawił wyliczenia pokazujące udział kosztów produkcji i dystrybucji piwa w cenie detalicznej. Organizacja przekonuje, że browary są "bardzo mocno" narażone na skutki inflacji.

Jak przekonuje ZPPP – Browary Polskie, w przypadku piwa blisko 2/3 ceny detalicznej zależy od kosztów produkcji i dystrybucji.

Organizacja przywołuje wyliczenia Europe Econ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 13:47
StoryEditor
Carrefour kreuje w Polsce nowy trend walentynkowych kolacji tematycznych i liczy na wzrost sprzedaży produktów premium
Tydzień francuski w sklepach Carrefour w Polsce. - Na francuskich smakach w Carrefour znamy się najlepiej, dlatego wierzę, że to właśnie autentyczność i wysoka jakość przyciągnie w tym tygodniu klientów do naszych sklepów - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska.

Sieć Carrefour Polska postanowiła wykreować wśród Polaków nowy trend - walentynkowych kolacji tematycznych, np. w stylu francuskim. Z tej okazji jej super- i hipermarkety zaoferowały ponad 100 wyselekcjonowanych i sprowadzonych z Francji oryginalnych produktów, z pomocą których w łatwy sposób można przygotować uroczystą kolację dla ukochanej osoby oraz przenieść się z nią kulinarnie do dowolnego kraju na świecie.

Sieć Carrefour Polska nieustannie rozbudowuje swoją ofertę tematycznych tygodni kulinarnych, odpowiadając na rosnące zainteresowanie klientów różnorodnymi smakami z całego świat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 09:08