27.08.2020 / 19:28
StoryEditor

Monika Duda nową dyrektor zarządzającą DHL Supply Chain Polska

Monika Duda, dyrektor zarządzająca DHL Supply Chain Polska (fot. materiały prasowe)
Nowa dyrektor będzie odpowiedzialna za rozwój i wzmocnienie pozycji DHL Supply Chain, a także za zarządzanie międzynarodowym i krajowym portfolio klientów firmy, która nad Wisłą zatrudnia ponad 4 tys. pracowników.  Zastąpi na stanowisku Piotra Okurowskiego, który zostaje w firmie i w roli dyrektora zarządzającego będzie odpowiadał za rozwój biznesu DHL Supply Chain na Słowacji.

Monika Duda posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy dla międzynarodowych korporacji, specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu łańcuchami dostaw, zarządzaniu działami o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 21:34
StoryEditor
Dino spodziewa się w IV kw. ograniczenia wzrostu sprzedaży LfL, m.in. przez konieczność konkurowania z dyskontami
Sklep sieci Dino Polska (Shutterstock)

Dino Polska ujawniło prognozy na czwarty kwartał roku i kolejne kwartały. Na działalność spółki wpływ będą miały takie czynniki, jak wzrost dochodów rozporządzalnych gospodarstw domowych z jednej strony, a z drugiej rosnące koszty operacyjne i rywalizacja z dyskontami.

Zarząd Dino ocenia, że na działalność i wyniki Grupy Dino do końca 2024 roku, a także w kolejnych kwartałach, może mieć wpływ sytuacja makroekonomiczna w Polsce, a także wzrost ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 15:14
StoryEditor
Pierwsza franczyzowa stacja Grupy Mol w Polsce wreszcie zmieniła barwy. Ile brakuje sieci do pełnego rebrandingu?
Mol finalizuje proces rebrandingu stacji przejętych od Lotosu oraz wprowadza do nich punkty gastronomiczne Fresh Corner (fot. Shutterstock)

W połowie tego roku węgierski Mol, która wszedł na polski rynek paliwowy dzięki przejęciu ponad 400 stacji sieci Lotos, zakończył rebranding ponad 270 z nich, będących własnością grupy. W ciągu kilku najbliższych miesięcy ten proces ma zostać dopełniony i objąć wszystkie stacjie franczyzowe.

Pierwsza stacja partnerska, która rozpoczęła działalność w nowych barwach, mieści się w Drohiczynie, w województwie podlaskim. Po niej rebranding przejdzie ponad 100 i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 05:37