12.10.2023 / 11:49
StoryEditor

Niemal 2 tysięcy nowych miejsc pracy powstanie dzięki nowemu centrum dystrybucyjnemu TJX Europe w Sulechowie

Niemal 2 tysiące osób ma szansę zatrudnienia w nowym centrum dystrybucyjnym TJX Europe. Fot. mat. prasowe TJX Europe
TJX Europe, właściciel znanej sieci sklepów TK Maxx wybudował niedawno swoje największe centrum dystrybucyjne w Europie. Nowoczesne centrum logistyczne powstało w Sulechowie (woj. lubuskie) i docelowo ma zatrudniać ok. 2 tysiące osób.

Budynek o metrażu ponad 61 000 m2 to największe centrum dystrybucyjne TJX Europe w Europie kontynentalnej i drugie (po Wrocławiu) zlokalizowane w Polsce. Produkty z nowo po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.01.2025 / 08:00
StoryEditor
Bricomarché planuje podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, sieć chce być bardziej obecna w przestrzeni publicznej
Nowy sklep Bricomarche w Lubinie (mat. prasowe)

Planujemy podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, chcemy być bardziej obecni w przestrzeni publicznej. Nasze przewagi to lepsze dostosowanie oferty do potrzeb lokalnych, decentralizacja i elastyczność. Wynikają one stąd, że sklepami zarządzają niezależni przedsiębiorcy – podkreśla Marek Sawa, prezes Bricomarché.

We wrześniu 2024 r. konsumpcja mocno tąpnęła i nas też to dotknęło. Zaobserwowaliśmy wówczas pierwszy niepokojący sygnał. Natomiast w październiku koniunktura poprawiła się na t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 08:00
StoryEditor
Różne oblicza convenience. W jakim kierunku ewoluuje najmniejszy format handlowy? Zapraszamy na panel podczas kongresu Retail Trends 2025
Zapraszamy na kongres Retail Trends 2025 (wiadomoscihandlowe.pl)

Segment convenience ma różne oblicza. Małe sklepy osiedlowe funkcjonują ze zmiennym szczęściem, Żabka rozkwita, stacje paliw przekształcają się w punkty gastronomiczno-handlowe, foodservice odżywa po pandemii. W jakim kierunku będzie zmierzać segment nastawiony na bliskość konsumenta i jego wygodę? Na to i wiele innych pytań będą poszukiwać odpowiedzi uczestnicy bloku tematycznego "Convenience, Fuel & Foodservice Trends powered by Nacs", podczas kongresu Retail Trends 2025.

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:12