21.12.2018 / 15:12
StoryEditor

Mary Kay Cosmetics z nowym biurem i magazynem

Mary Kay Cosmetics Polska podpisał umowę najmu 1 380 m kw. powierzchni biurowo-magazynowej (fot. materiały prasowe)
Międzynarodowy producent kosmetyków Mary Kay Cosmetics Polska podpisał umowę najmu 1380 mkw. powierzchni biurowo-magazynowej w centrum logistycznym Gate One Business Park w Warszawie.

Mary Kay to międzynarodowy producent ponad 200 wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry oraz kosmetyków kolorowych i zapachów. Firma powstała w 1963 roku w Dallas, w amer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 08:31
StoryEditor
Marki własne napędzają rynek FMCG w Europie. Sprzedaż sięga 352 mld euro
Prywatne marki napędzają rynek FMCG w Europie. Sprzedaż sięga 352 mld euro (fot. Sebastian Rennack)

Sprzedaż produktów marek własnych w Europie osiągnęła w ubiegłym roku rekordowy poziom 352 mld euro. To właśnie one stały się głównym motorem napędowym wzrostu sektora FMCG, przyczyniając się do odbudowy rynku po wcześniejszych spadkach. Jaki jest ich udział?

Wartość całego rynku FMCG wzrosła o niemal 100 mld euro w stosunku do 2022 roku, osiągając 924 mld euro. Dane opublikowane przez organizację producentów marek własnych (PLMA) or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.02.2025 / 09:29
StoryEditor
Auchan w Polsce z mocnym spadkiem sprzedaży LfL. Przychody lekko w górę dzięki nowym sklepom
Auchan w Rybniku (fot. Szymon Pelc/Shutterstock)

Sieć Auchan zanotowała w zeszłym roku spadek sprzedaży LfL w Polsce o 4,7 proc. Przychody nieco się zwiększyły, ale jak sama przyznaje sieć, to głównie efekt dobrych warunków wymiany walut.

Przychody Auchan Retail Polska w 2024 roku zwiększyły się o 2,8 proc. do poziomu 2,83 mld euro. Jak tłumaczy sieć w swoim raporcie rocznym, skorzystała z dobrego efektu kurso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 19:23