Dotychczas Arvato koncentrowało się na dostarczaniu w pełni dedykowanych rozwiązań logistycznych (tzw. tailor-made), które były precyzyjnie dostosowywane do specyficznych wymagań klientów. Ten model współpracy (w tym zaawansowane technologie automatyzacji) nadal będzie oferowany przez firmę i jest odpowiednim wyborem dla firm potrzebujących niestandardowych rozwiązań logistycznych.
„Biorąc pod uwagę nasze trzydziestoletnie doświadczenie na rynku i kilkadziesiąt wdrożeń zakończonych sukcesem, postanowiliśmy wykorzystać synergię w zakresie rozwiązań IT i procesów logistycznych. W oparciu o nasze dobre praktyki stworzyliśmy produkt, który spełni oczekiwania większości firm e-commerce w Polsce, jednocześnie oferując najwyższe standardy w obsłudze logistycznej” – mówi Lidia Ratajczak-Kluck, CEO Arvato Polska.
Nowa usługa fulfillment została stworzona z myślą o firmach, które stawiają na szybkie wdrożenie oraz wysoką jakość obsługi. Zakres usług obejmuje pełną obsługę logistyczną, od przyjęcia towaru, przez magazynowanie, realizację zamówień, zwroty, aż po usługi VAS (Value-Added Services), z możliwością automatyzacji procesów. Nowe rozwiązanie obejmuje zarówno kanały B2C, jak i B2B, oferując również pełną obsługę omnichannel.
Ustandaryzowane rozwiązanie jest również dostosowane do obsługi dużych wolumenów logistycznych, co czyni je idealnym dla firm planujących dalszy rozwój. Kluczowym elementem nowej oferty jest interfejs API, który umożliwia łatwą integrację z systemami fulfillment Arvato. Dzięki temu rozwiązaniu wdrożenie logistyki staje się bardziej dostępne i elastyczne, umożliwiając szybkie uruchomienie operacji, co z pewnością zostanie docenione przez firmy funkcjonujące w dynamicznym środowisku e-commerce.
Wprowadzenie ustandaryzowanego rozwiązania fulfillment pozwala na współpracę z rozwijającymi się firmami, które zmagają się z rosnącymi wyzwaniami logistycznymi. Nowa oferta umożliwia tym firmom korzystanie z profesjonalnych usług fulfillment na najwyższym poziomie, bez konieczności inwestowania we własną infrastrukturę logistyczną.
Arvato Polska
Arvato Polska to jeden z wiodących usługodawców w zakresie logistyki e-commerce oraz rozwiązań omnichannel, który odpowiada za obsługę złożonych procesów realizowanych dla polskich i międzynarodowych marek. Procesy te obejmują pełne wsparcie w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, obsługi klientów, zarządzania logistyką typu business-to-business (B2B) i business-to-consumer (B2C) oraz wysyłki, zarządzania zwrotami, a także doradztwa e-commerce.
Arvato Polska realizuje usługi w kilkunastu centrach dystrybucyjnych w Polsce, w których zatrudnia 2200 współpracowników.
Więcej: https://fulfillment.arvato.pl/, https://blog.arvato.pl/
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.