25.09.2023 / 15:00
StoryEditor

Lidl inwestuje we flotę elektrycznych samochodów ciężarowych. Sieć dyskontów twierdzi, że to przełom w dystrybucji FMCG

Na zdj. samochody ciężarowe Volvo (fot. materiały prasowe)
Lidl Polska przesiada się na elektryczne modele samochodów ciężarowych Volvo. Połączenie elektrycznego ciągnika i naczepy z elektrycznym agregatem tworzy pierwszy w Polsce zestaw w pełni zasilany zieloną energią. Dzięki nowej flocie zaopatrzenie ponad 870 sklepów Lidl w całej Polsce ma być bardziej przyjazne dla środowiska.

Lidl zaangażował do projektu zielonych dostaw swoich wieloletnich partnerów - podmioty, które bezpośrednio z magazynu w Błoniu będą transportowali towary do wybranych sklepów si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 11:24
StoryEditor
Smyk, największa w Polsce sieć z produktami dla dzieci, osiąga liczbę 250 placówek stacjonarnych
Sieć Smyk uruchamia sklep nr 250 (mat. prasowe)

Od 21 listopada w nowo otwartym centrum handlowym Aura Park w Garwolinie (woj. mazowieckie) rozpocznie pracę sklep sieci Smyk, oferujący wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Będzie to 250. placówka sieci.

Otwarcie nowego sklepu oznacza kontynuację rozwoju sieci Smyk, której misją jest odpowiedź na potrzeby rodziców i dzieci, poprzez oferowanie różnorodnych artykułów „pod jednym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 13:15
StoryEditor
GUS podał finalne dane o inflacji za październik. Ostatni miesiąc przyniósł największy wzrost cen w tym roku
W październiku br. inflacja w Polsce wyniosła 5 proc. i była najwyższa w tym roku (fot. Shutterstock)

​Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w październiku były o 5 proc. wyższe niż w analogicznym miesiącu przed rokiem – wynika z finalnego odczytu inflacji podanego przez GUS. Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 4,9 proc., a napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych – o 4,3 proc.

GUS podał finalne dane dotyczące inflacji za ostatni miesiąc. Wynika z nich, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych w październiku 2024 r. w porównaniu z analogicznym miesiącem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 19:18