01.04.2020 / 14:44
StoryEditor

Biedronka zanotowała potężny wzrost ruchu w centrach dystrybucji

(Biedronka / Jeronimo Martins Polska)
W okresie 9-15 marca br., czyli najgorętszych dniach dla handlu centra dystrybucyjne obsługujące ponad 3000 sklepów sieci Biedronka wysłały codziennie ponad 40 proc. więcej opakowań niż średnio w styczniu i lutym br. Niektóre z nich odnotowały w tym okresie wzrost nawet o ponad 50 procent – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Warto przypomnieć, że we wspomnianym rekordowym tygodniu – czyli od 9 do 15 marca, kiedy to ogłoszono zamknięcie szkół i centrów handlowych, wszystkie segmenty rynku detalicz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2024 / 13:10
StoryEditor
Lidl podniósł pensje, Biedronka nie. Sprawdzamy, czy sieci handlowe płacą pracownikom więcej po 1 lipca [TYLKO U NAS]
Mimo lipcowego wzrostu płacy minimalnej, niewiele sieci handlowych zdecydowało się na podwyżki (fot. mat. pras., wiadomoscihandlowe.pl, Shutterstock)
W związku obowiązującą od 1 lipca nową stawką płacy minimalnej, zapytaliśmy sieci handlowe: Aldi, Auchan, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Intermarché i Bricomarché, Kaufland, Lidl, Netto, Stokrotka i Żabka, o to, czy podniosły wynagrodzenia swoim pracownikom. Część sieci przyznała się do podwyżek lub ich braku, jednak wiele próbowało uniknąć odpowiedzi.

1 lipca 2024 r. minimalna płaca w Polsce wzrosła z 4242 zł brutto zł do 4300 zł brutto, a minimalna stawka godzinowa dla umów cywilnoprawnych wynosi teraz 28,10 zł.

W du...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 17:46
StoryEditor
Jakie kierunki rozwoju obrały największe sieci spożywcze? Lidl i Aldi stawiają na inne "miejscówki”, niż Biedronka i Dino, ale jest też coś, co je łączy
Sieć Dino, która jako jedyna postawiła na rozwój w małych miejscowościach, obecnie rusza na podbój dużych miast, w których jej placówki już nie przypominają ”stodół” (fot. Bartek Kaszuba)
Eksperci z firmy Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku. Wyniki tej analizy pokazują, że w ekspansji kilku sieci są punkty wspólne. Jest też jeden gracz, który wyróżnia się pod tym kątem na tle reszty.

Zacznijmy od dyskontów, a dokładnie sieci Lidl oraz Aldi, które postawiły na rozwój w dużych miastach – z analizy Colliers wynika, że ponad 40 proc. sklepów tych sieci funkcjo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 18:21