10.10.2019 / 13:39
StoryEditor

Sieć Leroy Merlin z gigantyczną inwestycją w Polsce

Leroy Merlin uruchomi w Polsce centrum dystrybucyjne o łącznej powierzchni ponad 123 300 mkw. ()
W miejscowości Piątek, w województwie Łódzkim stanął główny magazyn sieci Leroy Merlin w Polsce. Obiekt o łącznej powierzchni ponad 123 300 mkw. zrealizowała firma Panattoni Europe. Obecnie inwestycja przechodzi przez proces certyfikacji środowiskowej metodą BREEAM.

Firma Panattoni Europe zrealizowała dla francuskiej sieci hipermarketów budowlanych Leroy Merlin największą inwestycję magazynową w Polsce - 122 300 mkw. w podstawie budynku. To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 13:05
StoryEditor
Sportano rośnie w siłę – firma otrzymała miliony na inwestycje. Na co zostaną przeznaczone?
Kadr z filmu nakreconego podczas otwarcia pierwszego sklepu Sportano (youtube.com/@sportano_pl8677)

Sportano, jeden z najszybciej rozwijających się sklepów sportowych w Europie, otrzymał kolejną rundę finansowania od bValue Fund. Fundusz przeznaczył na rozwój spółki dodatkowe 25 mln zł, co łącznie daje już 60 mln zł wsparcia z portfela growth. Na co zostaną przeznaczone środki?

Sportano w 2024 roku wypracowało przychody wyższe o 50 mln zł niż zakładane, podwajając jednocześnie sprzedaż i notując wzrost na poziomie niemal 100 proc. r/r. Jak podkreśla za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 13:59
StoryEditor
Pepco przyznaje się do dyskontowości? Sieć oficjalnie czyni “taniość” swoim atutem
Sieć Pepco ruszyła z akcją, która ma ułatwić klientom znalezienie produktów w najniższych cenach (fot. materiały prasowe)

Sieć Pepco, która z uporem maniaka unika określania siebie mianem dyskontera – woli nazwę “value retailer” –rozpoczęłą nową akcją promocyjną. Ma ona ułatwić klientom znalezienie produktów w najniższych cenach, w tym m.in. koszulek po 8 zł za sztukę.

Lider rynku dyskontów niespożywczych w Polsce ruszył z nową akcją promocyjną. Od końca marca do końca kwietnia we wszystkich sklepach sieci Pepco, których jest obecnie ponad 100...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 14:37