16.03.2021 / 13:46
StoryEditor

Sieć Hebe i Poczta Polska będą współpracować. Operator dostarczy przesyłki ze sklepu internetowego drogerii

Drogeria Hebe na warszawskim Ursynowie (materiały prasowe Hebe)
Sieć Hebe nawiązała współpracę logistyczną z Pocztą Polską. Już od dziś największy operator pocztowy na polskim rynku będzie dostarczał zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl. Dzięki zasięgowi Poczty Polskiej, zamówienia z Hebe dotrą do każdego zakątka kraju.

Hebe zapewni swoim klientom jeszcze szerszy wybór dostawców zamówień dokonywanych przez platformę hebe.pl. Sieć Hebe postawiła na współpracę z Pocztą Polską ze względu na liczbę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 13:00
StoryEditor
Uber Eats wprowadza nową usługę. Rewolucja na rynku dostaw produktów spożywczych?
Uber Eats ma pomysł na zwiększenie swoich udziałów w rynku dostaw artykułów spożywczych (fot. Uber Eats)
Uber Eats ma pomysł na zwiększenie swoich udziałów w rynku dostaw artykułów spożywczych. Klienci wkrótce będą mogli wchodzić w interakcje z kurierami w czasie rzeczywistym, podczas gdy ci będą w sklepie.

Dostawy artykułów spożywczych stanowią już 14 proc. przychodów Uber Eats, a liczba zamówień podwoiła się w ciągu ostatnich dwóch lat.

Jak donosi serwis retaildetai...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 16:11
StoryEditor
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Aż 81 proc. zatrudnionych w handlu nie chce pracować w niedziele (Shutterstock)
Osoby zatrudnione w handlu nie mają najlepszego zdania o pomyśle wprowadzenia większej liczby niedziel handlowych. Z jednego z badań wynika, że aż 81 proc. z nich nie chce pracować w niedziele, a konieczność pracy tego dnia wymieniają jako najbardziej negatywny aspekt pracy w handlu.

Z sondażu wynika, że im starszy pracownik, tym bardziej negatywnie jest nastawiony do pracy w niedzielę. W grupie osób w wieku 18-29 lat odsetek malkontentów wynosi „tylko” 69 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 08:22