13.12.2018 / 15:27
StoryEditor

Rafał Brzoska, InPost: Dostarczamy już blisko 23 paczki na sekundę

Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer i spółki InPost (fot. materiały prasowe)
Rafał Brzoska, prezes firmy Integer, właściciela sieci paczkomatów InPost, zapewnia o terminowym dostarczaniu przesyłek w gorącym okresie przedświątecznym. W rozmowie z portalem money.pl przedsiębiorca opowiada m.in. o swoich doświadczeniach z biznesami na styku z państwem oraz o rynku pracy i stosunku do pracowników oraz o perspektywach rozwoju firmy.

Rafał Brzoska w rozmowie z money.pl poinformował, że firma InPost dostarcza średnio blisko 23 przesyłki na sekundę, czyli 82 tys. paczek na godzinę. Zapewnił też, że nawet w tyg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 16:18
StoryEditor
Kaufland jest fresz. Sieć supermarketów pokazuje kolejne elementy nowej strategii
Kaufland odkrywa kolejne elementy nowej strategii (fot. Shutterstock)

Kaufland rozpoczyna ogólnopolską kampanię „Kaufland jest fresz”, której celem jest zwrócenie uwagi na kluczową rolę świeżości produktów spożywczych w ofercie sieci. Kampania, startująca 27 marca, podkreśla jakość owoców, warzyw, pieczywa oraz produktów dostępnych przy ladzie obsługowej.

Dbałość o świeżość jest jednym z filarów działalności Kaufland. Regularne dostawy oraz kontrola jakości mają zapewnić klientom dostęp do produktów najwyższej jakości każdego dni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 10:36
StoryEditor
Polacy już nie boją się inflacji. Wraca stabilizacja
Dla Polaków to zdrowie, a nie inflacja znów jest największą obawą (fot. Shutterstock)

Czego boją się Polacy? Dane ePsycholodzy.pl pokazują, że na pierwszych miejscach jest zdrowie swoich bliskich i własne. Dopiero trzecie miejsce zajęła inflacja. To odwrócenie trendu.

Polacy najbardziej boją się chorób swoich bliskich - taką odpowiedź wskazało 37,5 proc. badanych w raporcie “Bieżące lęki i obawy Polaków. Na drugim miejscu z wynikiem 33,6 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 21:41