21.03.2023 / 14:02
StoryEditor

Prognozy dla polskiego i europejskiego rynku e-grocery. Jakie rozwiązania się sprawdzą? Czego oczekuje klient? [RAPORT]

Wiodący retailerzy muszą poważnie traktować swoje strategie e-commerce’owe (fot. Shutterstock)
Według ekspertów Strategy&, udział handlu online w sprzedaży produktów spożywczych w Polsce, który na koniec 2022 r. wynosił 1,4 proc., w kolejnych latach będzie mocno wzrastał. Autorzy raportu prognozują, że w 2027 r. udział e-grocery w całości sprzedaży żywności podskoczy do 2,7 proc. Z lektury raportu dowiadujemy się, jakie rozwiązania są w stanie przyciągnąć polskich klientów do e-zakupów oraz które modele biznesowe wydają się najbardziej perspektywiczne.

- Wysycenie kanałem online w tej kategorii będzie jednak skupione głównie na dużych miastach. W największych aglomeracjach penetracja online może przekroczyć 10% w drugiej połow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 08:37
StoryEditor
Czy hasło reklamowe Biedronki uderzające w Lidla wprowadzało w błąd? Skarga na dyskontową sieć została oddalona
Plakat i paragony z hasłem ”Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na hasło umieszczane wiele miesięcy temu na paragonach wydawanych w sklepach sieci Biedronka. Chodziło o słowa, zgodnie z którymi Biedronka jest "najtańsza od 2002 roku" oraz jest "tańsza niż Lidl". Jakie argumenty zadecydowały?

Podkreślmy, że skarga jaka wpłynęła do Komisji Etyki Reklamy to zupełnie inna sprawa od tej, którą zajmuje się sąd. Przypomnijmy, że Lidl pozwał właściciela Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.01.2025 / 13:42
StoryEditor
McDonald’s pozwany przez pracowników. Setki osób zatrudnionych w sieci oskarżają ją o nękanie
Już ponad 700 byłych pracowników McDonald‘s w Wiekiej Brytanii dołączyło do pozwu zbiorowego, w którym sieć oskarżana jest o nękanie (fot. Shutterstock)

Już ponad 700 byłych pracowników firmy McDonald’s dołączyło do pozwu zbiorowego przeciwko amerykańskiemu gigantowi branży fast-food. Przypadki nękania w związku m.in. z orientacją seksualną czy rasą były w placówkach sieci nagminne.

Pozew zbiorowy przeciwko McDonald’s został złożony przez były pracowników sieci w Wielkiej Brytanii. Stanowi on pokłosie śledztwa przeprowadzonego w lipcu 2023 r. przez BBC – in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. styczeń 2025 10:25